شناسهٔ خبر: 22537762 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

انتشار اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی یو 11 آغاز شد

انتشار اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11) آغاز شد. اولین پرچمدار اچ تی سی در سال 2017 به زودی طعم اندروید 8 را خواهد چشید. گوشی HTC U11 EYEs پس از ماه‌ها درز شایعات معرفی شد. اچ تی سی یو 11 آیز به دوربین دوگانه سلفی، باتری قدرتمند و مشخصات میان رده مجهز خواهد بود. در ادامه با قیمت و سایر قابلیت های این گوشی آشنا شوید. تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی از دستیار صوتی الکسا آمازون پشتیبانی می‌کنند. سیستم عامل WebOS در تلویزیون های هوشمند ال جی با استفاده از هوش مصنوعی الکسا، قابلیت تطبیق‌پذیری بیشتری پیدا کرده‌اند. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود، جدول تعرفه های جدید اینترنت را اصلاح کرد؛ برمبنای این اصلاحات صورت گرفته، کف تعرفه ماهانه اینترنت ارزان تر از قبل شد. مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که یکی از سه برند سامسونگ، ال‌جی یا هواوی، مشمول بعدی طرح رجیستری خواهد بود. پس ازمعرفی موبایل‌های اقتصادی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس در سال گذشته، شرکت‌های موتورولا و لنوو قصد دارند که تلفن هوشمند جدیدی از خانواده‌ی موتو معرفی کنند. در حالیکه هنوز این محصول به صورت رسمی معرفی نشده و حتی مشخصاتی از آن در دست نیست، اخیراً سایت هندی MySmartPrice رندری منتشر نموده که طراحی کلی این محصول را مشخص می‌کند. شکایات و نگرانی‌های کاربران در مورد کاهش عملکرد و سرعت آیفون‌های قدیمی، باعث شده است بسیاری در مورد سرعت و عملکرد آیپدهای قدیمی هم نگران شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گجت نیوز، اچ تی سی چندی پیش دو مدل یو 11 پلاس به عنوان دومین پرچمدار خود در سال جاری و همچنین یو 11 لایف به عنوان یک محصول میان‌رده را معرفی کرد، گوشی های موبایلی که هر دو به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز شده‌اند. این شرکت اکنون تصمیم دارد جدیدترین نسخه اندروید را به سایر دستگاه‌های خود بیاورد. اولین مقصد، اچ تی سی یو 11 است.

اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی یو 11 ابتدا برای کاربران تایوانی منتشر شده است. انتظار می‌رود کاربران سایر مناطق به‌ زودی این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

حجم آپدیت اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی یو 11 حدود 1.3 گیگابایت است. علاوه بر افزوده شدن قابلیت‌های جدید سیستم عامل نوین پلتفرم اندروید به این گوشی موبایل، پشتیبانی از VoWiFi نیز بعد از دریافت آپدیت به آن اضافه خواهد شد.

نظر شما