شناسهٔ خبر: 22535699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارسال کمک‌های حسینیه اعظم زنجان به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از ارسال کمک‌های حسینیه اعظم زنجان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: این کمک‌ها شامل برنج، چای، قند، حلوا شکری، سیب زمینی، رب، پنیر، حبوبات بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی ضمن تسلیت به مناسبت  درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله اخیر غرب کشور اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان در راستای کاهش آلام مردم زلزله‌دیده اقلام کمکی به این منطقه ارسال می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه کاروان کمک‌های حسینیه اعظم زنجان راهی کرمانشاه شد، گفت: این کمک‌ها شامل برنج، چای، قند، حلوا شکری، سیب زمینی، رب، پنیر، حبوبات و ... به مناطق زلزله شده ارسال شد.

 

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز در راستای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه، توسط خادمین مسجد حسینیه اعظم زنجان به این مناطق ارسال شد، تصریح کرد: این اقلام در قالب محموله موکب شهدا زنجان به مناطق زلزله‌زده روانه و تحویل زلزله زدگان استان کرمانشاه شد.

 

در راستای کمک به زلزله‌زدگان از چند محموله کمک از سوی هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، آب و فاضلاب در قالب اقلام غذایی و خوراکی و همچنین لباس گرم و پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

 

نظر شما