شناسهٔ خبر: 22487704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

دشمن کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده است

R41376/P1357/S6,76/CT11

‌نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده است گفت: مصونیت بخشی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن با جدیت بیشتری دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی مردمی، تقویت کننده انقلاب، نگهدارنده و بازدارنده نسبت به هجوم‌های دشمن است اظهار داشت: بسیج لازم است که تقویت کننده باشد و هر آن نسبت به منویات اسلام، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حرکت باشد و روحیه، مفاهیم و حقیقت انقلاب را برای مردم بازگو کند.

وی با بیان اینکه این موضوع از دو طریق امکان‌پذیر است، گفت: یکی در رفتار و کردار امکان‌پذیر می‌شود که تبلیغ عملی است و دیگری هم در گفتار و کردار است.

امام جمعه یزد یکی از اصلی‌ترین حرکات دشمنان علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را تهاجم فرهنگی و دینی دانست و افزود: ما باید در برابر این تحرکات و توطئه‌های دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم و عملیات دفعی و رفعی را برای مصونیت دادن به جوانان و نوجوانان و رفع نتایج توطئه‌های صورت گرفته انجام دهیم.

ناصری یزدی ادامه داد: کانون خانواده یکی از مهمترین بخش‌هایی است که دشمنان اسلام مورد هدف قرار داده‌اند و لازم است که ما هم در راستای تقویت هرچه بیشتر بنیان خانواده در کشور تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: باید سعی کنیم مصونیت لازم در ارتباط با این تحرکات دشمنان را به جوانان و نوجوانان ایرانی بدهیم و از ایجاد تزلزل در بنیان خانواده توسط برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان جلوگیری کنیم.

ناصری یزدی بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی در بین افراد جامعه تاکید کرد و گفت: روحیه انقلابی و جهادی در همه بخش‌‌های جامعه اسلامی ایران از مهمترین مسائل به حساب می‌آید ولازم است این روحیه در بین افراد مختلف وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما