شناسهٔ خبر: 22487592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مرکزی جان باختن شماری از هموطنان را در زلزله غرب کشور تسلیت گفت

اراک -ایرنا - استاندار مرکزی روز دوشنبه در پیامی جان باختن شماری از هموطنان در زلزله شب گذشته در غرب کشور را تسلیت گفت و بر آمادگی استان به منظور کمک به زلزله زدگان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است، آورده است: وقوع زلزله مهیب در برخی استان های غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه که جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان را در پی داشت، موجب اندوه فراوان شد.
وی عنوان کرده است: این جانب ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله زده برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل، برای جان باختگان رحمت ومغفرت الهی و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسالت می نمایم.
استاندار مرکزی عنوان کرده است: از ساعات اولیه وقوع زلزله استان مرکزی با بسیج امکانات و اعزام نیرو، تجهیزات و سایر امکانات امدادی، درمانی، ماشین آلات به مناطق زلزله زده در جهت کمک و امداد رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان این حادثه اقدام نموده و دستگاه های اجرایی و و نهادهای مردمی این استان با تمام توان آماده هرگونه کمک رسانی به آسیب دیدگان و مصدومان هستند.
آقازاده در بخش دیگری از این پیام افزوده است: امید است در شرایط حاضر بتوانیم با یاری به هموطنان عزیز در استان های غربی کشور به ویژه مردم غیور خطه کرمانشاه موجبات کاهش آلام و مشکلات این عزیزان را فراهم آوریم.
زمین لرزه یکشنبه شب 7.3 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9 و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
1955/3075 /خبرنگار: مهدی عظیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

انتهای پیام /*

نظر شما