شناسهٔ خبر: 22480600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی به مناطق زلزله زده / ارسال هزارتخته چادر،۲ هزار تخته پتو

کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به منظور کمک به مردم زلزله زده کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی به کرمانشاه ارسال شد.

ارسال کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی به مناطق زلزله زده / ارسال هزارتخته چادر،۲ هزار تخته پتو

جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان برای اسکان موقت زلزله زدگان هزار تخته چادر از انبار امدادى این جمعیت بارگیری , به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

جمعیت هلال احمر شهرستان محلات هم ٢ هزار تخته پتو از انبار امدادى بارگیری و به مناطق زلزله زده فرستاد.

ابراهیم نژاد مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر هم با اشاره به اینکه فرماندهی اکیپ‌های استان‌های معین در منطقه سرپل ذهاب به عهده استان مرکزی قرار گرفته است، از اعزام ۴ اکیپ توزیع برق استان مرکزی به سرپل ذهاب خبر داد.

عزیز فیلی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان مرکزی هم از آماده باش کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی این استان مرکزی و اعزام به مناطق زلزله زده در صورت نیاز خبرداد.

فیلی افزود: پس از زلزله در استان‌های غربی کشور به ویژه کرمانشاه تیم‌ها و تجهیزات مورد نیاز هلال احمر، اورژانس، شرکت توزیع برق این استان ویک گروه مستند ساز برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعزام شده اند.
وی اضافه کرد: گروه مستند ساز کار شناسایی نقاط قوت و ضعف ساختمان ها، موانع و مشکلات امدادرسانی و آواربرداری و دیگر مواردی که می‌تواند در تقویت توان دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی موثر باشد را برعهده دارد.

انتهای پیام / ج

کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی برای زلزله زدگان

نظر شما