شناسهٔ خبر: 22439387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر کشور: یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند

ایلام - ایرنا - وزیر کشور گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه وارد کشور شده اند و همچنان موج بازگشت زائران ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تدابیر و اقدام های انجام شده، اربعین امسال شاهد نظم و امنیت بسیار خوبی برای تردد زائران اربعین در مرزهای سه گانه بودیم و در حوزه خدمات رسانی زیربنایی، توقفگاه ها و استقرار موکب ها شرایط بهتری برای سهولت تردد زائران ایجاد شد.
وی تاکید کرد: یکی از نکات بسیار مهم در ایام اربعین امسال این بود که از خروج افراد بدون روادید جلوگیری شد و هیچ زائری بدون روادید از مرزها خارج نشد.
وزیر کشور با اشاره به روند بسیار خوب صدور روادید در ایام اربعین، یادآور شد: در این زمینه سفارت کشور عراق در ایران و سفارت ایران در عراق به خوبی عمل کردند و بدون هیچ گونه مشکلی روادید برای زائران صادر شد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: دولت عراق و مسئولان استان های عراقی نیز در بحث خدمات رسانی به زائران همکاری بسیار خوبی با مسئولان کشورمان داشتند که جای قدردانی دارد.
وزیر کشور اضافه کرد: مردم استان های ایلام و خوزستان همانند سال های گذشته میزبانی شایسته از زائران به عمل آوردند که از مردم و مسئولان این 2 استان تشکر می کنیم.
به گزارش ایرنا، وزیر کشور صبح شنبه به منظور بازدید از زیرساخت های مرز مهران و شرکت در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی، وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.
قرار است عصر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی نشست خبری به منظور تشریح اقدامات صورت گرفته در اربعین 96 برگزار شود.
در ایام اربعین امسال شاهد تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز بین المللی مهران بودیم که تاکنون بیش از 730 هزار زائر از این نقطه مرزی به کشور بازگشته اند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی **انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
6034/3032

انتهای پیام /*

نظر شما