شناسهٔ خبر: 22388878 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

تخصيص صد میلیون تومان جایزه برای کتاب های جشنواره کتاب های کمک آموزشی

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص صد میلیون تومان جایزه برای آثار برگزیده جشنواره ساماندهی کتابهای کمک آموزشی نیز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نخستین جلسه توجیهی 13 گروه از داوران پانزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی، درسالن اجتماعات ساز مان پژوهشبرگزارشد. در این جلسه، سید محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به تاریخچه برگزاری جشنواره از سال 1378 تاکنون، افزود: درواقع جشنواره به عنوان یکی از راه های موثر در ترغیب ناشران و مولفان به رعایت اصول و ضوابط استانداردسازی کتابهای کمک آموزشی مورد توجه قرار گرفت که امسال پانزدهمین دوره آن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از بین چندین هزار ناشر تنها 873 ناشر در حوزه کتابهای آموزشی فعال می باشند، اضافه کرد: در این میان حدود 400 ناشر موفق به کسب درجات 1 و 2 شده اند، به این معنا که آثاری که 80 به بالا را کسب نموده باشند درجه یک محسوب می شوند و آثاری که 70 تا 80 امتیاز کسب نموده اند، درجه دو محسوب می شوند.

ناصری خطاب به داوران افزود: حال وظیفه بررسی مجدد آثار این دو گروه با شماست که با داوری مجدد آثار شایسته برای اهدای جوایز و لوح تقدیر را معرفی نمائید.

وی با اشاره به مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد: مولفان، ناشران و مدیران محترم مدارس با رعایت کامل مفاد آن گامی موثر در جهت ارتقاء تولیدات آموزشی و کمک آموزشی بردارند.

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص صد میلیون تومان جایزه برای آثار برگزیده جشنواره ساماندهی کتابهای کمک آموزشی نیز خبر داد.

نظر شما