شناسهٔ خبر: 22379063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضایت سرمربی تیم کانوپولوی ایران از روند تمرینی ملی پوشان

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کانوپولوی مردان ایران اعزامی به رقابت های آسیایی روز سه شنبه پس از نخستین جلسه تمرین و انجام دیدار دوستانه با تیم ملی استرالیا از شرایط ملی پوشان در مالزی اظهار رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فدراسیون قایقرانی، اشکان صیادی درباره دیدار دوستانه کانوپولوی ایران و استرالیا گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم امروز تمرین داشتند با مربی استرالیا صحبت کردیم و قرار شد دیدار دوستانه ای برگزار کنیم که موافقت کردند و با وجود اینکه همه توان خود را برای این بازی نگذاشتیم اما با 10 گل حریف را شکست دادیم.
وی درباره شرایط ملی پوشان کشورمان قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: بازیکنان شرایط خوبی دارند و آسیب دیده نداریم، فقط برخی از آنها دچار تنگی نفس بودند که مشکل خاصی نیست. در دیدار دوستانه امروز نیز با توجه به بازیکنانی که داشتیم تعویض های خوبی انجام دادیم و تا بازیکنان دچار خستگی نشوند.
سرمربی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان ایران درباره میزبانی مالزی در این دوره از رقابت ها خاطرنشان کرد: جای خوبی برای مسابقات در نظر گرفته اند. امروز هم خبری از باران نبود و روز خوبی برای تمرین محسوب می شد.
مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا از 18 آبان ماه در منطقه جوهور باهرای کشور مالزی برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293**
تنظیم :محمد طاهری* انتشار:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما