شناسهٔ خبر: 22333713 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اهتمام شرکت گاز گیلان برای شبکه ای ایمن و پایدار

رشت- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به پیش بینی مصرف گاز مشترکان گفت: اهتمام شرکت گاز برخورداری از شبکه ای ایمن و پایدار است.

صاحب‌خبر -

حسین اکبر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای امسال، تحویل شش میلیارد و 900 میلیون مترمکعب گاز بصورت ایمن و پایدار به مشترکان استان در نظر گرفته شده که تاکنون ، سه میلیارد مترمکعب از آن محقق شده است.
وی یادآور شد: سال گذشته حدود شش میلیارد و 300 میلیون متر مکعب گاز در گیلان مصرف شده است.
وی خاطرنشان کرد : شرکت گاز گیلان؛ پارسال حدود 950 هزار مشترک را تحت پوشش قرار می داد و امسال این تعداد به بیش از 975 هزار مشترک افزایش یافته است.
اکبر با بیان اینکه افزایش ارائه کیفی خدمات از مهمترین اهداف این شرکت در استان است افزود: در همین راستا، پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکان اجرایی می شود.
وی همچنین تقویت سیستم ارتباطی ادارات شهرستان های شرکت گاز گیلان با مرکز استان درجهت پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر و نصب کنتورهای ارتقاء یافته را از جمله اقدامات این شرکت برای افزایش خدمات کیفی ذکر کرد.
وی در ادامه به تیم شش نفره ارزیابی تعالی و سرآمدی شرکت ملی گاز در استان از سیزدهم تا شانزدهم آبان ماه جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد ارزیابی خوبی از شرکت گاز گیلان انجام و نتیجه آن موجب یادگیری و افزایش سطح تجربه همه کارکنان و به تبع آن بهبود اقدامات در مجموعه شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه شود.
در حال حاضر بیش از 95 درصد جمعیت روستایی و صد درصد جمعیت شهری گیلان از نعمت گاز بهره مند هستند.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما