شناسهٔ خبر: 22308865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: ملت ایران دماغ آمریکا را به خاک مالید

کرمان - ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا تمام ظرفیت و بازیگران خود را به صحنه آورده است گفت: رئیس جمهوری آمریکا حق دارد عصبانی شود، زیرا ملت ایران، سپاه پاسداران و سپاه قدس دماغ آمریکایی ها را به خاک مالیده و اعصاب آنها را به هم ریخته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی روز شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در کرمان افزود: 6 سال قبل آمریکایی ها با داعش توافق کردند عراق را بگیرند و حرمین ائمه اطهار (ع) برای داعش و چاه های نفت برای آمریکا باشد، بنا بود داعش، نجف، کربلا، کاظمین و سامرا را با خاک یکسان کند و آمریکایی ها نفت عراق را ببرند اما امروز 25 میلیون زائر اربعین در کربلا مرگ بر آمریکا می گویند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها می دانند موشکی که به شکل دقیق انبار مهمات داعش در دیر الزور را می زند، می تواند تل آویو و واشنگتن را نیز بزند.
وی از مردم، سپاه و شورای نگهبان به عنوان برخی منابع قدرت جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: آمریکا با فشارهای اقتصادی و تحریم ها درصدد است که مردم را به عنوان مهمترین منبع قدرت جمهوری اسلامی از آن جدا کند.
وی تاکید کرد: در 37 سال گذشته نشان داده ایم که منابع قدرت ما قوی تر از آمریکا، اروپا و اسرائیل و همه قدرت های استکباری است و با همه توان در برابر آنها خواهیم ایستاد.
نقوی حسینی اظهار کرد: کسانی که پنج و 10 سال قبل فکر می کردند با مذاکره می توان آمریکایی ها را رام کرد، امروز اعتقاد قاطع پیدا کرده اند که آمریکا قابل مذاکره نیست و کسانی که فکر می کردند با توافق بین المللی می توان آمریکا را پای میز مذاکره نشاند امروز می گویند آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی تاکید کرد: یوم الله 13 آبان روز مقاومت ملت ایران و جهان اسلام در برابر سلطه گری و خون آشامی آمریکای جنایتکار است.
وی ادامه داد: سایت هسته ای ما خیمه اباعبدالله الحسین (ع) و انرژی هسته ای ما عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) است و قدرت ملت ما و اورانیوم غنی سازی ما هیات های مذهبی و عَلَم حضرت ابوالفضل (ع) است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا و همه استکبار جهانی با خیمه امام حسین (ع) مشکل دارند ادامه داد: آنها با موشک ها مشکلی ندارند و مشکل آنها با ملت ایران و مکتب عاشوراست.
نقوی حسینی تاکید کرد: هر کس می خواهد برای عزت، استقلال و عظمت ملت ایران تلاش کند باید فرهنگ عاشورا را تبیین کند زیرا دشمن با این فرهنگ و سیره حسینی مخالف است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی 300 کلاهک هسته ای دارد عنوان کرد: آمریکا از اینکه می بیند در روز اربعین 25 میلیون زائر با امنیت کامل در حرمین شریفین حضور می یابند، عصبانی می شود.
وی از کرمان به عنوان استان روحانیت و مرجعیت و سرزمین حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت، اقتدار و تحمیل اراده خود بر استکبار، آئین راهپیمایی 13 آبان را برگزار می کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مناسبت های 13 آبان ماه اشاره و بیان کرد: تبعید امام راحل به ترکیه در پی مخالفت ایشان با قانون کاپیتولاسیون، به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله مناسبت های این روز است.
وی تاکید کرد: 38 سال شاهد توطئه ها، فتنه ها نقشه های جدید بوده ایم و این ملت به پشتوانه امام خود همه این توطئه ها را خنثی کرد.
نقوی حسینی ادامه داد: باید چشم و گوش خود را به 2 لب مقدس امام امت دوخت زیرا هر امتی امام خود را گم کرد حتما خسارت دید و نابود شد.
وی با تاکید بر این که 'امام خود را گم نکنید' اظهار کرد: رهبر ما پنج سال قبل گفت ما به آمریکا و این مذاکرت اعتماد نداریم و آمریکا دولت عهدشکن و پیمان شکن است و امروز این گفته امام ما به منصه ظهور رسید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چیزهایی را که امام امت ما در خشت گلی می بیند ما با دکترای علم سیاست در آینه نمی بینیم، عنوان کرد: در عاشورا در هر 2 طرف جبهه قرآن، نماز و اذان بود و تنها رمز این بود که امام خود را گم نکنید زیرا جبهه ای حق است که امام در آن است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی **
3029/ 5054

انتهای پیام /*

نظر شما