شناسهٔ خبر: 22297500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود :

فعالیت های پژوهشی به مناسبت های 13 آبان حمایت می شوند

شاهرود- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: از فعالیت های پژوهشی استادان، دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان که مرتبط با مناسبت های ملی روز 13 آبان باشد، حمایت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسین پور جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه های روز 13 آبان امسال به دلیل نزدیک بودن به اربعین حسینی فضایی عاشورایی داشته و مردم نیز با حضور در راهپیمایی پاسخ محکمی به سخنان سخیف رییس جمهوری امریکا می دهند.
وی ادامه داد: این برنامه ها در سه بخش اجرایی، تبلیغاتی و فرهنگی دنبال می شود.
حسین پور هدف از اجرای برنامه های روز 13 آبان را، تقویت روحیه استکبارستیزی مردم به عنوان یکی از ارزش های انقلاب اسلامی و برگرفته از نهضت عاشورا دانست و گفت: افزایش آگاهی مردم نسبت به سیاست های خصمانه امریکا در برابر انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیشگامان حرکت های انقلابی از ابتدای انقلاب تاکنون، از دیگر هدف های اجرای این آیین ها است.
وی اضافه کرد: همچنین به این ترتیب تنویر افکار عمومی درخصوص تغییر نکردن ماهیت استکبار جهانی صورت گرفته و جنایت های امریکا در برابر ملت ایران بازخوانی می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به همزمانی مناسبت های ملی و مذهبی طی روزهای آینده، بیان کرد: مبلغانی که در دهه دوم ماه صفر در مسجدهای شهرستان حضور دارند، از چندین شب مانده به 13 آبان، سخنرانی های خود را به مناسبت های این روز اختصاص می دهند.
حسین پور درباره برنامه های کمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان هم گفت: این برنامه ها امسال با مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انجام شده و شامل کرسی های آزاداندیشی، نشست های پرسش و پاسخ، تجمع دانشجویان و استادان برای شرکت در راهپیمایی، اکران فیلم هایی با موضوعات روز کشور، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، برپایی نمایشگاه عکس و حضور در گلزار شهدا است.
وی یادآور شد: کمیته دانش آموزی هم با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان 25 عنوان برنامه در نظر گرفته است.
حسین پور همچنین بیان کرد: تهیه کتابچه با موضوع جنایت های 60 ساله امریکا در برابر ملت ایران، انتشار ویژه نامه 'چرا مرگ بر امریکا'، تهیه جزوه ای شامل جمله های طلایی از رهبر معظم انقلاب درباره 13 آبان، برجام، تسخیر لانه جاسوسی و دیگر موضوعات مرتبط، اجرای برنامه های فرهنگی در مدرسه ها، تجلیل و دیدار با خانواده های دانش آموزان شهید شهرستان و تهیه فیلم و کلیپ از جمله کارهای فرهنگی است که به این مناسبت برنامه ریزی شده است.
راهپیمایی روز 13 آبان در شهر شاهرود، ساعت 9:30 از برابر مسجد جوادالائمه(ع) در چهار راه معلم آغاز و با گذر از خیابان شهدا و میدان جمهوری، تجمع مردمی در ساعت گل نرسیده به میدان امام (ره) شکل می گیرد.
13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*

نظر شما