شناسهٔ خبر: 22251864 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفت و گوی فرمانده ارتش پاکستان درباره مسائل مهم منطقه در دیدار با سفیر ایران

اسلام آباد - ایرنا - مهدی هنردوست سفیر جمهوری ایران در اسلام آباد در دیدار با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در خصوص موضوعات امنیت منطقه ای و همکاری دفاعی دو جانبه تبادل نظر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ ارتش پاکستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها گفت:مهدی هنردوست سفیر ایران در پاکستان در دیدار با ژنرال قمرجاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان، در مورد مسائل امنیتی و همکاری های منطقه ای و دفاعی تبادل نظر کرد.
بر اساس بیانیه سخنگوی ارتش پاکستان، سفیر ایران در پاکستان در این دیدار از اقدامات ارتش پاکستان در خصوص گسترش صلح و ثبات در منطقه ئ مبارزه با تروریسم قدردانی کرد و در خصوص گسترش روابط دوجانبه بین دو کشور دوست و همسایه تبادل نظر کرد.
بر اساس بیانیه ارتش پاکستان، در این دیدار در خصوص گسترش امنیت منطقه ای، مدیریت مرزهای پاکستان و ایران و تبادل تجربیات دو کشور در بخش دفاعی گفت و گو و تبادل نظر شده است.
مهدی هنردوست پیش از این نیز با نخست وزیر، وزیر دفاع و رئیس مجلس پاکستان دیدار و گفت و گو کرده بود.
سخنگوی ارتش پاکستان ژنرال آصف غفور پیش از این در نشست خبری اعلام کرده بود که ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش در راستای گسترش همکاری دو جانبه طی روزهای آینده به ایران سفر خواهد کرد.
مقامات عالیرتبه ایران و پاکستان در راستای گسترش روابط دو جانبه به صورت منظم با یکدیگر دیدار و گفت و گو می کنند.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز با شاهد خاقان عباسی در حاشیه هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
شهریور ماه سال جاری بود که خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه پاکستان با سفر به تهران با مقامات ایرانی دیدار کرد.
آساق**6125**3404**سیدبهادر حسینی**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*

نظر شما