شناسهٔ خبر: 22234286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۸۴درصدی مرحله سوم طرح بلوار آیت الله بروجردی

مدیرکل نظارت معاونت زیربنایی شهرداری قم گفت: مرحله سوم طرح بلوار آیت الله بروجردی ۸۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت فراهم شدن شرایط لازم، تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

پیشرفت 84 درصدی مرحله سوم طرح بلوار آیت الله بروجردیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، حلوایی با بیان اینکه تملک زمین ها در برخی نقاط مسیر، به ویژه در تقاطع شهرک قدس با بلوار آیت الله بروجردی با مشکلاتی همراه بوده است افزود: برای تملک فضای مورد نیاز در این نقاط در حال رایزنی هستیم که در صورت تملک، مرحله سوم بلوار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این مسیر 6کیلومتر طول و 70متر عرض دارد خاطرنشان کرد: مسیر بی آر تی به عرض 14متر و محل پیاده رو، دوچرخه رو و فضای سبز نیز در این بلوار در نظر گرفته شده است.

حلوایی با بیان اینکه بخش زیادی از عملیات اجرایی این مسیر به خاک برداری مربوط می شود افزود: تا کنون 30پارت انفجار در این مرحله داشته ایم که در نوع خود بی نظیر است.

طرح بزرگ بلوار آیت الله بروجردی با اعتباری بالغ بر 200میلیارد تومان از دی93 آغاز شده که مرحله اول در سال94 و مرحله دوم آن فروردین امسال به بهره برداری رسیده است.

نظر شما