شناسهٔ خبر: 22181773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همفکری و همکاری کمیته و وزارت ورزش سازنده است

رئیس­­ کمیته ملی المپیک گفت :­تلاش می کنیم تا مشکلات کمتر و شرایطی فراهم شود تا کاروان ایران به بهترین شکل ممکن و با کمترین دغدغه به مسابقات پیش رو­ اعزام شود.

صاحب‌خبر -

همفکری و  همکاری کمیته و وزارت ورزش سازنده استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،­کیومرث هاشمی درجلسه مشترک ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی گفت: در جلسات قبل رشته هایی که باید در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت کنند مصوب و قرار­ شد فدراسیون های مربوطه برنامه های خود را اعلام کنند.
وی ­افزود: بازی های پاراآسیایی معلولان و المپیک زمستانی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد 2 مرد و 2 زن که در صحرانوردی و آلپاین کسب سهمیه کرده اند به بازی های المپیک زمستانی در بهمن ماه اعزام شوند و­ اگر افراد جدیدی هم کسب سهمیه کنند به این رقابت ها اعزام خواهند شد.
هاشمی گفت­: هماهنگی هرچه بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و ­­همفکری این دو نهاد در یک فضای تفاهمی به نتایج بهتر در بازی های آسیایی 2018 کمک­ ­می کند. تلاش می کنیم از نظر­­تعداد مدال و جایگاه در جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: تدبیر سلطانی فر برای برگزاری این جلسات با فاصله زمانی کمتر برای برنامه ریزی دقیق تر و رفع بسیاری از مشکلات کمک کننده است.

نظر شما