شناسهٔ خبر: 22130527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز کارکنان دولت در استان بوشهر معرفی شدند

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات تنیس روی میز استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز کارکنان دولت در این استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

خلیل شیخیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات تنیس روی میز کارکنان دولت استان بوشهر با حضور 27 ورزشکار در بوشهر برگزار شد.
وی بیان کرد: این دور از مسابقات با حضور بازیکنانی از استانداری، منطقه پدافند هوایی جنوب، جهاد کشاورزی، نیرو دریایی سپاه، اداره کل فنی و حرفه ای، شرکت توزیع نیروی برق، اداره امور مالیاتی، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، بانک ملی ایران، اداره گمرک و سازمان بودجه و برنامه ریزی بوشهر در مجموعه ورزشی آزادگان آموزش و پرورش بوشهر برگزار شد.
شیخیانی ادامه داد: پس از انجام 44 بازی انفرادی میثم غلامی (منطقه پدافند هوایی جنوب) و عباس ناظمی (بانک ملی) به ترتیب اول و دوم شدند.
وی یادآور شد: امید بحرانی فرد (آموزش و پرورش) و علیرضا راسخی (منطقه پدافند هوایی جنوب) نیز به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.
شیخیانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیم تنیس روی میز جوانان استان نیز 9 آبان ماه به مسابقات کشوری در قم اعزام می شود.
وی یادآور شد: اکنون ورزش تنیس روی میز در هفت شهرستان استان بوشهر فعال است و در سه شهرستان عسلویه، دیلم و کنگان نیز بزودی فعال می شود.
شیخیانی بیان کرد: شمار تنیس بازان سامان یافته استان بوشهر 500 نفر است که از این میزان 25 درصد آن را بانوان تشکیل می دهند.
6043/7212**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** اتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما