شناسهٔ خبر: 22101921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

در شش ماهه نخست امسال؛

نظارت بر بیش از 11 هزار طرح اشتغال مددجویان خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد استان در شش‌ماهه نخست امسال، 11 هزار و 394 نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام دادند.

صاحب‌خبر -
سیدرضا حسینی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کمیته امداد با هدف بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی به مددجویان و افزایش ضریب موفقیت خانوارهای تحت حمایت، بازدید از طرح‌های اشتغال را در دستور کار خود قرار داده است.
وی یکی از دلایل موفقیت طرح‌های اشتغال این نهاد را نظارت دقیق ناظران بر طرح‌های اشتغال عنوان کرد و افزود: بدون شک بازدیدهای منظم ناظران خودکفایی می‌تواند بر پیشرفت و رونق طرح‌ها تأثیرگذار باشد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: یکی از اولویت‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، نظارت بر طرح‌های اشتغال است.
حسینی با بیان اینکه این نظارت‌ها در سه سطح مدیریت شهرستان، استان و مرکز انجام می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها تا چهار سال به‌صورت مستمر مورد نظارت کارشناسان این نهاد قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: نظارت‌های فنی انجام‌شده باعث الگو قرار گرفتن طرح‌های موفق و کارآفرین برای سایر طرح‌ها، پایدارسازی طرح‌های اجرایی، جلوگیری از شکست و از بین رفتن سرمایه طرح می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی یادآور شد: برهمین اساس 38 کارشناس و ناظر فنی در خراسان‌جنوبی به طور مستقیم بر اجرای طرح‌های اشتغال این نهاد، نظارت دارند.

نظر شما