شناسهٔ خبر: 22097021 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار بشار اسد با دو بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه که حامی مخالفان بودند

دفتر ریاست جمهوری سوریه تصاویری از دیدار بشار اسد را با دو نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور که به مخالفان دولت پیوسته بودند و بعد از سال ها به تیم ملی این کشور بازگشتند منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

دیدار بشار اسد با دو بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه که حامی مخالفان بودندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر ریاست جمهوری سوریه روز دوشنبه تصاویری از دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه را با دو نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور که به مخالفان دولت پیوسته بودند و بعد از سال ها به تیم ملی این کشور بازگشتند منتشر کرد.
تیم ملی سوریه فراتر از توقعات ظاهر شد و در بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا مقابل استرالیا با نتیجه دو بر یک باخت و حذف شد.
تصاویری که دفتر ریاست جمهوری سوریه در شبکه های اجتماعی منتشر کرد نشان دهنده گفتگوی دوستانه بشار اسد و فراس الخطیب و عمر السومه دو بازیکن تیم ملی این کشور است. در همان آغاز تنش در سوریه تصاویری از این دو بازیکن در حالی که پرچم مخالفان سوری را در دست داشتند منتشر شد.
تصاویر دیگری از دیدار بشار اسد با دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه منتشر شد در حالی که وی پیراهن یک بازیکن را امضا می کرد.

­

نظر شما