شناسهٔ خبر: 22092677 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فعالان گمنام فرهنگی معرفی می‌شوند

گروه فرهنگی: رئیس دفتر تخصصی سینما گفت: دو بخش ویژه «تجلی قرآن در جامعه» و «شهید حججی(معرفی فعالان گمنام فرهنگی)» به چهارمین دوره جشنواره «بهشت در قاب تصویر» اضافه شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مصطفی حیدری، رئیس دفتر تخصصی سینما اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره «بهشت در قاب تصویر» ویژه تولیدات رسانه‌ای مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان اقدام به انتشار فراخوان چهارمین دوره این جشنواره کرده است.
وی افزود: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و اینفوموشن، کلیپ تصویری، کلیپ صوتی و فیلمنامه است و از جمله عناوین بخش‌های ویژه آن می‌توان به «تجلی قرآن در جامعه» و «شهید حججی(معرفی فعالان گمنام فرهنگی)» اشاره کرد.
حیدری ادامه داد: چهارمین دوره جشنواره «بهشت در قاب تصویر» به همت دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی اصفهان(سیمرغ)، سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده است.
وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوانان مراکز فرهنگی در عرصه فیلمسازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت تقویت تولیدات فرهنگی در حوزه تصویر و جمع‌آوری و حفظ آثار هنرمندان مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود.
رئیس دفتر تخصصی سینما بیان کرد: جشنواره «بهشت در قاب تصویر» به موضوعات سوگواره‌ها، میلاد و اعیاد اهل‌بیت(ع)، دفاع مقدس و فرهنگ پایداری، مناسبت‌های ملی-مذهبی، گفتمان انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی چون اعتکاف و روز عرفه، مهدویت و نهضت جهانی انتظار و سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری است و هنرمندان و علاقمندان برای ثبت آثار خود و اطلاع از قوانین شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.SIMORGHFILMESF.IR و یا به محل دبیرخانه واقع در خیابان کاوه، خیابان بابلدشت، کوچه شهید مقارزاده، پلاک 9، سرای هنر و اندیشه مراجعه کنند.

نظر شما