شناسهٔ خبر: 22080484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زیدان: رونالدو شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان است

تهران- ایرنا- سرمربی رئال مادرید، از برتری 3 بر صفر تیمش در مقابل ایبار در هفته نهم لالیگای اسپانیا به عنوان نتیجه ای خوب و رضایت بخش یاد کرد و گفت: 'کریستیانو رونالدو' شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تارنمای ساکرنت،یکشنبه شب و در هفته نهم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» میزبان ایبار بود و به راحتی صاحب برتری دو بر صفر شد تا با 20 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی ماندگار شود.
زین الدین زیدان پس از بازی رئال برابر ایبار گفت: تیم فاقد انعطاف لازم بود، اما بازیکنان بسیار خوب بازی کردند.
وی افزود: پیروزی مهم ترین مساله برای ما بود. ما سه گل زدیم و مانع باز شدن دروازه شدیم. ما نمی توانیم هر هفته بهترین بازی مان را ارائه دهیم. این غیرممکن است اما، وقتی هدف کسب افتخار و عنوان باشد، ما بهترین بازی مان را ارائه می دهیم. بازی که برابر منچستر و بارسلونا انجام دادیم، از جمله این بهترین هاست.
سرمربی رئال در رابطه با رونالدو گفت: او بهترین بازیکن نسل خودش است و بارها نتیجه بازی های مهم را تغییر داده است.. او شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است.
مراسم اهدای جوایز بهترین های فیفا امروز(دوشنبه) در لندن برگزار می شود. رونالدو ، لیونل مسی و نیمار سه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال مردان جهان هستند.
زیدان از حضور کریم بنزما در نیم ساعت پایانی بازی یکشنبه مقابل ایبار ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما بازیکنانی را که نحوه بازی کردن را می دانند، دوست داریم. کریم گل نزد، اما میانه زمین را به حرکت درآورد. او بازیکن خوبی است و من از تماشای بازی او لذت می برم.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشار:مولوی

نظر شما