شناسهٔ خبر: 22078055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

امروز ایران موجب امنیت و ثبات منطقه است

صاحب‌خبر -

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: با توجه به آشفتگی‌ها و آشوب‌های منطقه، امروز کشور ایران موجب امنیت و ثبات منطقه است.
به گزارش ایسنا، سرلشکر پاسدار سیدرحیم صفوی در جمع پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم با تأکید بر توجه به نسل انقلابی جوانان کشور گفت: نورانیت و معنویت امروز جوانان کشور مرهون بسیاری از مجاهدت‌های شهدای جنگ تحمیلی است، همچنین نزدیک به ۷۰ درصد نیروهای پاسدار کشور جوان شده‌اند که بسیار جای خرسندی دارد.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید تبیین شود جایگاه سپاه و انقلاب اسلامی در عرصه ظهور چیست؟ و چه وظایفی دارد؟ و دراین بین ملت ایران پایگاه اصلی کمک رسان به امام زمان (عج) در زمان ظهور است.
وی با تأکید بر مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم ابراز کرد: همین شهدای مدافع حرم که امروز راه کربلا و دمشق را حفظ کرده‌اند راه قدس را فتح خواهند کرد، و رزمندگان سپاه از کربلا به قدس خواهند رسید و تأکید رهبری هم مبنی بر ندیدن ۲۵ سال آینده توسط اسرائیل نیز از همین دقت نظرهای حکیمانه نشات گرفته است.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به وظایف پاسداری گفت: یک پاسدار باید محیط و راهبرد بین‌المللی، منطقه ای، ملی و استانی خود را به خوبی بشناسد و برای آن تحلیل داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: تمام اتفاقات امروز منطقه و آشوب‌های آن را استکبار جهانی به خاطر مقابله با انقلاب اسلامی به وجود آورده و ترامپ هم یک فرد دیوانه نیست، بلکه نقش دیوانه‌ها را بازی می‌کند، چراکه برای راهبرد اهداف آمریکا در منطقه به وجود چنین شخصیتی نیاز است.
صفوی با اشاره به ملاقات کیسینحر با ترامپ در ماه‌های اخیر تصریح کرد: راهبرد بی‌خردانه را این مشاور دولت آمریکا به ترامپ توصیه کرده است، چراکه برای نفوذ و اشاعه ترس بین‌المللی مستلزم وجود چنین فردی در رأس دولت آمریکاست.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به مسئله کردستان عراق خاطرنشان کرد: پشت پرده تمام اتفاقات و همه‌پرسی کردستان آمریکا بود و دراین بین نیز بین اسرائیل، عربستان و ترکیه تقسیم وظیفه انجام شده بود.

برچسب‌ها:

نظر شما