شناسهٔ خبر: 22073600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تذکر حسینی به برخی از وزرا و رئیس جمهور + فیلم

حسینی نماینده تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تذکر به برخی وزرا و رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات حوزه انتخابی خود و استان مرکزی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ حسینی نماینده تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در نطق جلسه علنی امروز با تذکربه برخی وزرا و رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات حوزه انتخابی خود و استان مرکزی شد.
حسینی در تذکری به حجتی وزیر جهاد کشاورزی نسبت به پرداخت نشدن پول گندم به کشاورزان انتقاد کرد و گفت: وضعیت دامپروران هم مناسب نیست وی به کرباسچیان وزیر اقتصاد و دارایی هم تذکر داد با توجه به قانون بودجه سال 96 بانک ها همکاری لازم در خصوص تصویه وام های زیر صدمیلیون تومان انجام نمی دهند.
نماینده تفرش آشتیان و فراهان به محمودی سرپرست وزارت نیرو هم تذکر داد که مشکلات آب در حوزه انتخابیه عملیاتی نشده و در خصوص رفع آنها و آبرسانی هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
حسینی به وزیر راه و شهرسازی هم تذکرداد که استان مرکزی محل ترانزیت شمال و جنوب کشور است و طرح های نیمه تمام باقی مانده به ویژه تعریض مسیر راهجرد آشتیان فراهان، مسیر اراک فرمهین خنجین از طرح هایی است که باقیمانده است.
وی همچنین با اشاره به سفر سال گذشته دکتر روحانی رئیس جمهور به استان مرکزی از تخصیص نیافتن اعتبارات سفر رئیس جمهور و ابلاغ نشدن آن به استان مرکزی خبر داد و گفت: شهرستان های تفرش آشتیان و فراهان سرزمین مفاخر است و سازمان میراث فرهنگی هیچ گونه اقدامی در مورد آثار این مناطق انجام نداده است.
حسینی همچنین در تذکری به شریعتمداری وزیر صنعت گفت: با توجه به مشکلات کارگاه های شرکت شهرک صنعتی شهرستان های تفرش آشتیان فراهان هیچ گونه اقدامی برای رفع این مشکلات صورت نگرفته است.

نظر شما