شناسهٔ خبر: 22071853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایران میزبان 6 رویداد بین المللی کشتی در ماه پایانی 2017

تهران- ایرنا- ایران در آخرین ماه میلادی سال 2017 میزبان شش رویداد بین المللی کشتی از جمله جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی جام روز کودک، جام شاهد، جام باشگاه های جهان در رشته های آزاد و فرنگی، مسابقاتی است که به میزبانی ایران برگزار می شود.
رقابت های بین المللی روز کودک به عنوان معتبرترین تورنمنت کشتی دنیا در رده سنی نونهالان به صورت مجزا در رشته های آزاد و فرنگی برگزار می شود، تاکنون کشورهای جمهوری آذربایجان، قرقیزستان، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، ارمنستان و عراق برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
رقابت های کشتی آزاد روزهای 30 آبان و اول آذر و کشتی فرنگی روزهای 3 و 4 آذر برگزار خواهد شد.
رقابت های بین المللی کشتی جام شاهد نیز به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی کشتی دنیا در رده ی سنی جوانان به صورت جداگانه در رشته آزاد (7 و 8 آذر) و فرنگی (10 و 11 آذر) برگزار می شود.
تاکنون کشورهای روسیه، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، گرجستان و عراق برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و شهر سیرجان نامزد میزبانی این پیکارها است.
چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذر با حضور باشگاه هایی از کشورهای آمریکا، روسیه، فرانسه، برخی کشورهای دیگر و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد که شهر تاریخی کاشان کاندیدای اصلی میزبانی این مسابقات معتبر اتحادیه جهانی است.
مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان نیز روزهای 23 و 24 آذر برگزار خواهد شد که فدراسیون کشتی به زودی شهر میزبان را معرفی می کند.
همچنین در کنار این شش مسابقه معتبر بین المللی و برگزاری رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان در گروه های مختلف، نخستین دوره مسابقات کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور روزهای 23 و 24 آذرماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.
آخرین برنامه فدراسیون کشتی برگزاری مشارکتی دومین دوره رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی جهان با کنفدراسیون کشتی آفریقا که با دعوت از 60 کشور دنیا در روزهای 7 و 8 دی به صورت مشارکتی در کشور مغرب (مراکش) خواهد بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1368
خبرنگار: رضا رمضانی**انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما