شناسهٔ خبر: 22070066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهید نظر می کند به وجه الله

دومین سالگرد شهید مدافع حرم "حمیدرضا دایی­‌تقی" در اصفهان برگزار می‌شود

جوان آنلاين

به گزارش خبر نگار جوان آنلاین از اصفهان، با تلاش وهمت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت و دومین سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم حمیدرضا دایی­‌تقی برگزار می­‌شود.

صاحب‌خبر -

 مراسم این شهید والا مقام روز پنجشنبه چهارم آبان­‌ماه 1396 از ساعت 15 تا 17 در خیمه حسینی(ع) گلستان شهدای اصفهان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین وافی و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت(ع) حاج محمد یزدخواستی برگزار می‌شود .

شهید حمیدرضا دایی‌تقی در درگیری با تروریست‌های تکفیری ظهر روز تاسوعا اول مهر ماه 94 بر اثر اصابت ترکش‌های خمپاره، زخمی و راهی بیمارستان شد و سرانجام در ظهر روز عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمد . يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶

پدر شهید دایی تقی درباره ویژگی‌های اخلاقی و زندگی شهید مدافع حرم حمیدرضا گفت:  اوفردی فعال در همه حوزه‌ها بود و با بسیج و هیئت‌امنای مسجد محل رابطه بسیار خوب و فعالیت بسیاری داشته‌اند، اخلاق نیک این شهید به ویژه با بزرگ‌تر و والدین زبان زد همه بود .

وی افزود: از سن 6 سالگی حمیدرضا را برای کمک و نذری جبهه‌ها با خودم به گلستان شهدا می‌بردم و برای صندوق‌های امدادی جبهه نذورات جمع می‌کردیم، حمیدرضا فردی فعال در راه انقلاب و ولایت فقیه بود که در همین راه نیز به عشق خود رسید و من که پدرش هستم از ایشان رضایت کامل دارم .

شهید حمیدرضا دایی تقی که از اهالی اصفهان و از شهیدان مدافع حرم است، 31 سال سن داشته و دارای 2 فرزند دختر و پسر است. این شهید بزرگوار در حال به پایان رساندن تحصیلات خود در مقطع کارشناسی بود که پس از اعزام به سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است .

نظر شما