شناسهٔ خبر: 22066948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست بهداشت ودرمان شهرستان تنگستان:

طرح توسعه‌ای بیمارستان اهرم تنگستان تکمیل می‌شود

R41363/P1336/S6,53/CT11

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای فازدوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم است گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم در عرصه درمانی طرح توسعه‌ای بیمارستان اهرم تنگستان تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، عادل مقدس ظهر امروز همایش تجلیل ازسالمندان بازنشسته شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه سالمندان خردمندان جامعه هستند اظهار داشت: سالمندان مایه عزت وافتخار جامعه است و پیشرفت و سازندگی جامعه مرهون تلاش این عزیزان است.

وی لازمه داشتن دوران سالمندی خوب را وابسته به یک سری پیش نیازها عنوان کرد و افزود: رعایت سبک زندگی سالم و توجه توأمان به سلامت جسمی و روحی دارای اهمیت است و نمی توان آنها را ازهم تفکیک کرد چراکه روحیه فرد اثرات خود برسلامت جسمی انسان را قطعا نشان می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تنگستان با تاکید بر توجه به پیش نیاز برای ارتقا سلامتی از جمله تحرک و ورزش خاطر نشان کرد: اینها پیش نیازهایی است که یک فرد لازم است در زندگی به آنها پایبند باشدو لازم است توجه داشته باشیم که سالمندی هم نوعی محدودیت نیست و دراین دوره نیز می‌توانیم به تحرک وفعالیت خود ادامه بدهیم.

مقدس با اشاره به تدوین بسته‌های لازم برای سالمندان بر اساس طرح تحول نظام سلامت افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، بسته‌های خدمتی خوبی برای همه گروههای سنی خصوصا سالمندان طراحی  شده که با اجرای این طرح‌ها تحول مهمی در این قشر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 درصد جمعیت تنگستان سالمندان تشکیل می‌‌دهند تاکید کرد: از جمعیت 70 هزار نفری تنگستان 9 درصد آنها سالمندان تشکیل می‌دهند که طرح مراقبت بهداشتی برای آنها ارائه می‌شود.

وی  خدمات ارائه شده به سالمندان شهرستان را شامل خدماتی همچون خطرسنجی بیماری‌های قلبی عروقی، پیشگیری از دیابت و کنترل فشارخون  و دیگر بیماری‌ها دانست.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای فازدوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم است گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم در عرصه درمانی طرح توسعه‌ای بیمارستان اهرم تنگستان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما