شناسهٔ خبر: 22066307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

همکاری موزه دفاع مقدس تهران با موزه ملیتا لبنان

در دیدار جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتا لبنان با مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر آمادگی همکاری متقابل دو موزه در حوزه فنی و محتوایی تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتا لبنان پس از دیدار از تالارهای موزه و سراسر نمای مقاومت با دکتر جعفری مدیرعامل موزه دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار، دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تقدیراز نقش بارز مجاهد و علمدار حزب الله لبنان ، سید حسن نصرالله و رزمندگان مومن و عاشورایی حزب الله ، اظهار داشت: موزه ملیتا لبنان و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از همدیگر جدا نیستند و هدف هر دو ترویج و اشاعه روح مقاومت و عزت است. جعفری افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی دارد دستاوردهای عظیم مقاومت و حزب الله در مقابله با رژیم اشغالگر، تروریسم جهانی و خصوصاً گروهک دست پرورده آمریکا و ارتجاع منطقه " داعش" را برای بازدید علاقمندان داخلی و خارجی در موزه به نمایش بگذارد.
وی با بیان اینکه اخیراً و با موافقت مقام معظم رهبری موزه انقلاب اسلامی و باغ موزه دفاع مقدس در همدیگر ادغام شده است، اظهار کرد: به دنبال تقویت بخش انقلاب اسلامی در موزه هستیم.
در ابتدای این دیدار، هر کدام از طراحان و مشاوران موزه ملیتا با ابراز خرسندی از بازدید تالارهای موزه و سراسر نمای مقاومت و میزبانی شایسته موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن دعوت از مدیر عامل موزه برای بازدید از موزه ملیتا لبنان اظهار داشتند : موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخوبی توانسته است رشادت ها و مظلومیت های مردم را به ویژه در دوران دفاع مقدس به نمایش بگذارد و ما خواهان انتقال این تجربیات به موزه ملیتا هستیم.

نظر شما