شناسهٔ خبر: 22064329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اختصاص 100 میلیون ریال جهت زیبا‌سازی دبیرستان صدرای دهدشت

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دبیرستان علوم و معارف صدرای دهدشت، از اختصاص 100 میلیون ریال جهت زیبا‌سازی این مدرسه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 مهرماه در بازدید از دبیرستان علوم و معارف صدرای دهدشت، اظهار کرد: محیط مدرسه باید جذاب و دلنشین باشد تا زمینه حضور حداکثری را فراهم کند.
وی با اشاره به تهیه و نصب بَنر از فعالیت‌های محوری و موفقیت‌های این دبیرستان در اتاق مدیریت، افزود: این کار باعث تشویق و اطمینان والدین و دانش‌آموزان خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص 100 میلیون ریال جهت زیبا‌سازی و رفع مشکلات ساختمان این دبیرستان، بیان کرد: مدیر دبیرستان باید با پویایی و تحرک زمینه سرمایه‌گذاری خیّرین را فراهم آورد.
همچنین، محمد‌رضا محبی، رئیس دبیرستان علوم و معارف صدرای دهدشت نیز تصریح کرد: این دبیرستان دارای 40 دانش‌آموز است که با تلاش و همکاری آموزش و پرورش و حمایت‌های تبلیغات اسلامی سعی کردیم بهترین دبیران را برای تدریس به‌کار گیریم.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون فعالیت‌های این دبیرستان به صورت کتابچه تهیه و ارائه می‌شد که بر در سال جدید فعالیت‌ها از طریق سایت برای مرکز ارسال می‌شود.

نظر شما