شناسهٔ خبر: 22063833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به دنبال قهرمانی در جام باشگاه ها هستیم

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی گفت: سال قبل در جام باشگاه‌ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافتیم و امسال تلاش می‌کنیم تا جام قهرمانی را بالای سر برده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.

صاحب‌خبر -
به دنبال قهرمانی در جام باشگاه ها هستیمداوود عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: تیم نیروی زمینی سال قبل به عنوان قهرمانی در لیگ برتر جوانان دست یافت و موفق به کسب جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا شد. این مسابقات ۶ آبان در کره جنوبی برگزار می‌شود و ما در آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات هستیم. شنبه (۲۹ مهر) در همدان با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون رکوردگیری انجام شد. حضور رئیس فدراسیون در اردوی تمرینی اتفاقی بسیار خوب و قابل توجه بود. او درباره دوپینگ صحبت‌هایی کرد و به وزنه برداران برای حضور در این مسابقات روحیه داد.

وی گفت: در این رکوردگیری باشگاهی وزنه برداران موفق به ثبت رکورد‌های بسیار خوبی شدند و همین موضوع باعث افزایش امیدواری هایمان برای کسب موفقیت در مسابقات پیش رو شد. وزنه برداران در شرایط بسیار خوبی هستند. مقدمات کار برای اعزام به جام باشگاه‌ها انجام شده است. در عین حال آنالیز بسیار خوبی هم از رقبای خود در برای حضور در این مسابقات داشته ایم.

عباسی افزود: رقیب اصلی ما تیم مناطق نفت خیز جنوب است. تیم نفت تیمی بسیار خوب و قدرتمند است و در ترکیب تیم خود از نفرات عنوان دار استفاده کرده است. این تیم هم مانند تیم نیروی زمینی داعیه قهرمانی دارد و برای کسب موفقیت عازم مسابقات جام باشگاه‌ها خواهد شد. سال قبل ما موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در جام باشگاه‌ها شدیم. امسال تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست یابیم.

وی گفت: با کمک حامیان مالی در این مسابقات حضور خواهیم یافت. ملی پوشان مصدوم نیستند و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سرگذاشته اند در اوج آمادگی بسر می‌برند و در شرایط ایده ال قرار دارند. طبق برنامه از پیش تعیین شده قبل از اعزام به این مسابقات دوباره رکوردگیری خواهیم داشت تا ۸ وزنه بردار اصلی و اعزامی به این مسابقات مشخص شوند.

نظر شما