شناسهٔ خبر: 22055821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

آخرين وضعيت محروميت پرونده پرسپوليس و طارمي/ CAS خواستار شفاف‌سازي طارمي شد

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد وکيل اين باشگاه گفته با مستندات موجود اين باشگاه نبايد محکوم شود.

صاحب‌خبر -

پندار خمارلو در خصوص موضوع محروميت مهدي طارمي و اينکه CAS اعتراض او را به محروميت چهار ماهه رد کرده است، گفت: از روز اول اعلام کرديم که پرونده طارمي دو پرونده است. يکي مربوط به اين بازيکن که محروميت چهار ماهه و جريمه نقدي است و ديگري هم مربوط به محروميت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات مي‌شود. پرونده محروميت اين بازيکن را يک وکيل دنبال مي‌کند و پرونده محروميت باشگاه نيز توسط وکيل ديگري پيگيري مي‌شود و به هم ارتباط ندارد.

وي افزود: چيزي که مربوط به طارمي است و من از وکيل او پرسيدم، اين بود که CAS چيزي را رد نکرده، بلکه خواستار ارائه فيش پرداختي به اعتراض شده و اينکه به کدام بند حکم اعتراض دارد. آنها خواستار شفاف سازي موضوع بودند. ربطي به اين نداشته که چيزي رد يا تأييد شده باشد. من نمي‌خواهم بگويم که محروميت او قطعاً رد مي‌شود يا نه. CAS نامه‌اي زده، اما مربوط به تأييد يا رد مسئله‌اي نبوده است.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس که با بخش خبري شيکه سه سيما صحبت مي‌کرد در خصوص ماجراي شکايت پرسپوليس گفت: ما اميدوار هستيم که محروميت بخشيده شود، چون همانطور که آقاي طاهري پيش از اين اعلام کرد ما با طارمي قرارداد و تفاهمنامه داشته‌ايم. تمام مستنداتي که داشتيم را جمع‌آوري کرديم و پرونده حقوقي هم نياز به مستندات دارد. نياز به مخفي سازي نيست، اما نمي‌خواهيم دست خودمان را رو کنيم. مدارک و مستنداتي که وکيل‌مان نياز داشت ارسال کرديم و او دفاعيه اوليه را براي CAS ارسال کرده است که بايد منتظر باشيم.

خمارلو در واکنش به اين مسئله که پس اميدي هست تا حداقل يکي از پنجره‌هاي نقل و انتقالاتي براي پرسپوليس باز شود، گفت: چيزي که وکيل ما گفته با مستندات باشگاه اصلاً نبايد محروميتي باشد. با اين حال چون پرونده‌هاي حقوقي پيچيده است و همانطور که بررسي پرونده زمان زيادي برد، دفاعيه از آن هم زمان خواهد برد.

نظر شما