شناسهٔ خبر: 22054552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمت رسانی پليس اصفهان به مردم با نظارت های ويژه ناجا ارتقاء مي يابد

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اينكه مردم بيشترين بهره بردار از نظارت و ارزيابي های صورت گرفته در ناجا هستند از ارتقای خدمت رسانی به مردم استان با انجام نظارت های دقيق از يگان های اين فرماندهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدي معصوم بيگي" در حاشيه جلسه شروع به كار هيئت بازرسان اعزامي از ناجا اظهار داشت: ذات كار بازرسي و نظارت في نفسه يك امر خير است به دليل اينكه اين بازرسي ها يك نگاه از بيرون به درون مجموعه انجام مي دهد و باعث مي شود، مشكلي اگر در روند ارائه خدمات به مردم وجود دارد در سريع ترين زمان و به بهترين نحو رفع شود و يقيناً اين كار براي سازمان بسيار مفيد خواهد بود.

وي با بيان اينكه در تيم هيئت بازرسان ناجا كارشناسان نخبه از هر يك از پليس ها و معاونت هاي ستادي ناجا حضور دارند عنوان داشت: حضور مستقيم اين افراد در يگان هاي انتظامي يك استان باعث مي شود كه نسبت به رفع مشكلات و نواقص موجود در ارائه خدمت به مردم اقدام كرده و در واقع همه بخش هاي ناجا در خصوص ارتقا و تقويت نيروي انتظامي آن استان يكدست و يكپارچه شوند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه معتقد هستيم نظارت پذيري هر سازماني نشانه كمال، بلوغ، پويايي و بالندگي آن سازمان است افزود: امروز نظام بازرسي نيروي انتظامي به طور اعم و راهبرد دستگاه هاي نظارت كننده در اين نيرو ، ايجاد پويايي و ارتقاء سازمان است و همين امر باعث شده كه مردم بيشترين نفع و بهره را از اين نظارت و ارزيابي ها ببرند.

اين مقام انتظامي، بازرسي هاي دوره اي در ناجا را باعث افزايش بهره وري و كاهش هزينه ها در سازمان عنوان كرد و بيان داشت: اين نظارت ها از انحراف استانداردهاي تعريف شده جلوگيري مي كند ضمن اينكه افراد خلاق، دلسوز و اثرگذار براي سازمان نيز شناسايي و مورد تقدير قرار مي گيرند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه يگان هاي نيروي انتظامي امروز از بازرسي هايي كه هر ساله انجام مي شود استقبال مي كنند افزود: وقتي قرار است هيئتي از مركز بيايد و مجموعه انتظامي استان را به بهره وري برساند و مشكلات آن را رفع و رجوع نمايد قطعاً يگان ها نيز به اين اعتقاد مي رسند كه  از اين گونه بازرسي ها استقبال كنند.

سردار معصوم بيگي از ارتقاي ارائه خدمات به مردم استان با نظارت هاي هيئت بازرسان اعزامي از ناجا خبر داد و گفت: با نظارت هاي دقيقي كه اين هيئت از يگان ها و بخش هاي مختلف انتظامي استان خواهند داشت در آينده شاهد ارتقاي اين فرماندهي در ارائه خدمات بيشتر و با كيفيت تر به مردم خواهيم بود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما