شناسهٔ خبر: 22054500 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گراپلرهای ایرانی 2 مدال برنز کسب کردند

گراپلرهای کشورمان در آخرین روز رقابت های جهانی گراپلینک در باکو دو مدال برنز کسب کردند.

صاحب‌خبر -

گزارش تصویری سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از باکو، دو گراپلر جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز رقابت های کشتی گراپلینک قهرمانی جهان در باکو موفق به کسب دو نشان برنز شدند.

در ادامه این مسابقات امروز شنبه 8 گراپلر کشورمان در بخش CI (با لباس) در مقابل حریفان خود به رقابت پرداختند که در نتیجه فقط «رسول قدوسی» در وزن 66 کیلوگرم توانست مدال برنز کسب کند. 
در بخش بانوان این رقابت ها گراپلرهای خانم کشورمان در 5 وزن با حریفان جهانی مسابقه دادند که در بین خانم ها هم «عاطفه ریاحی» در وزن 71 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد. 
مسابقات کشتی گراپلینک قهرمانی جهان با شرکت بیش از 700 ورزشکار خانم و آقا از بیش از 30 کشور جهان از دیروز در باکو آغازشد.
دیروز «ولی الله فهیمی» ورزشکار 92 کیلوگرم کشورمان مدال طلا و«سالار دلفانی» ورزشکار 100+ کیلوگرم کشورمان هم مدال نقره بخش NOCI (بدون لباس) این رقابت ها را از آن خود کردند. در این رقابت های جهانی 5 داور مرد و 2 داور زن ایرانی هم داوری مسابقات حضور داشتند.
تیم کشورمان با 21 ورزشکار خانم و آقا به سرپرستی «نادر شکری» به همراه 5 مربی مرد و دو مربی خانم به این مسابقات جهانی اعزام شده بود.
مسابقات کشتی گراپلینک قهرمانی جهان امسال سومین بار است که به صورت رسمی و زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود و دور اول آن در سال 2015 میلادی در ترکیه و دور دوم آن سال میلادی گذشته در بلاروس برگزار شد.
گراپلینگ سبکی از کشتی آزاد است که ترکیبی از فنون رشته های مختلف از جمله کشتی آزاد، جوجیتسوی برزیلی، لوتا لیور برازیلیا، کشتی کچ، جودو و سامبو در آن اجرا می شود.

نظر شما