شناسهٔ خبر: 22043303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول لیگ فوتبال بانوان:​ لیگ مان تک قطبی نیست

گلاره ناظمی گفت: نحوه پخش شدن ملی پوشان و ستاره ها در تیم های حاضر در لیگ به گونه ای است که می توان در هفته های آینده به بالا رفتن سطح کیفی رقابت ها امیدوار بود.

صاحب‌خبر -

مسئول لیگ فوتبال بانوان:​ لیگ تک قطبی نداریممسئول لیگ فوتبال بانوان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: با توجه به این که هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد سطح بازی ها قابل قبول و رضایت بخش بود به طور حتم در هفته های آینده مسابقات وضعیت بهتری را به خود خواهد گرفت چرا که تیم ها به هماهنگی بالاتری با یکدیگر خواهند رسید.

ناظمی در ادامه یادآورشد: از آن جا که برای حضور در هفته اول رقابت های لیگ تیم ها تمرینات منظم و منسجمی نداشتند و تیم ها به تازگی تشکیل شده اند، با آمادگی صددرصد در برابر هم بازی را آغاز نکردند اما با این وجود بازی های سطح بالا و خوبی را شاهد بودیم.

وی گفت: تقسیم بازیکنان ملی پوش رده های سنی جوانان و بزرگسالان در تیم های مختلف یکسان است حتی در تیم های مدعی لیگ از جمله سپاهان، ذوب آهن و شهرداری بم هم تعداد ملی پوشان به یک اندازه است البته برخی تیم ها مثل ایلام تلاش کردند که لیگ امسال را مانند گذشته با حضور نیروهای بومی برگزار کنند با این وجود آن ها هم چون سال هاست در کنار هم بازی می کنند از قدرت بالایی برخوردارند و بردشان کار راحتی نیست.

مسئول لیگ فوتبال بانوان در ادامه یادآورشد: رقابت های لیگ فوتبال بانوان به طور رفت و برگشت و طبق قوانین لیگ آقایان برگزار می شود و در پایان 2 تیم انتهایی جدول رده بندی به رقابت های دسته یک سقوط می کنند چون 2 تیم برتر دسته یک به جای آن ها به لیگ برتر صعود می کنند.

نظر شما