شناسهٔ خبر: 22043229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همایش پیاده روی خانوادگی در خارگ برگزار شد

بوشهر - همزمان با هفته تربیت بدنی و با هدف زنده نگاه داشتن نام خلیج فارس، با شرکت شهروندان جزیره همایش پیاده روی خانوادگی در خارگ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار خارگ صبح شنبه در این آئین اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین همایشی تشویق شهروندان به انجام ورزش های همگانی و همچنین زنده نگه داشتن نام خلیج تا ابد فارس و ارج نهادن به زحمات و جان فشانی های برادران سپاه پاسداران بود.

عبدالحمید صفایی افزود: تشکیل زنجیره انسانی با مشارکت اقشار مختلف مردم آن هم در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس نشان از حمایت تمام قد مردم از هویت تاریخی ایران زمین است و من از همه عزیزانی که باعث برگزاری چنین مراسم پرباری شدند تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به رشادت‌های براردان سپاه پاسداران و حساسیت‌هایی که طی روزهای گذشته از سوی رئیس جمهور آمریکا و حامیانش برای این دلیرمردان بوجود آمده بود برآن شدیم با تقدیر از سرهنگ محمدپور و همرزمانش، گامی در راستای حمایت از این عزیزان برداریم و ثابت کنیم که هر موقع که پای این آب و خاک در میان باشد، همچون برادران سپاه پاسداران در حفظ تمامیت ارضی و ناموس وطنمان کوشا خواهیم بود.

این مراسم با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، اداره ورزش و جوانان و امور ورزش پایانه‌های نفتی خارگ، هیئت کوهنوردی و هیئت ورزش‌های همگانی و جمعی از فعالین اجتماعی برنامه ریزی و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت کنندگان مسافت چهار کیلومتری را از مسیر میدان مقاومت تا پارک ساحلی طی کردند و در پایان به 40 نفر به قید قرعه جوائزی اهدا شد.

نظر شما