شناسهٔ خبر: 22043216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی اکسین البرز در گفت‌وگو تسنیم:

تصمیم‌گیران کاهش سهمیه لیگ آزادگان مدیران لیگ برتری هستند

R41451/P41362/S6,50/CT1

سرمربی تیم اکسین البرز با بیان اینکه تصمیم گیران کاهش سهمیه در لیگ آزادگان مدیران لیگ برتری هستند که منافع تیم‌های خود را در نظر دارند، گفت: سهمیه صعود تیم‌های لیگ آزادگان به لیگ برتر نیازمند افزایش است.

صاحب‌خبر -

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تاکید براینکه کاهش سهمیه صعود به لیگ برتر ظلم بزرگی به تیم‌های لیگ آزادگان است، اظهار داشت: با پیگیری و مساعدت‌های رئیس فدارسیون فوتبال جلسه‌ای برای بررسی این موضوع انجام می‌شود. سهمیه صعود تیم‌های لیگ ازادگان به 2.5 یا 3 تیم افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: امیدواریم سهمیه صعود 3 تیم به لیگ برتر به حالت گذشته بازگردد؛ تصمیم‌گیران این کاهش سهمیه مدیران لیگ برتری هستند که منافع تیم‌های خود را در نظر دارند.

سرمربی تیم اکسین البرز با اشاره به بازی پیش‌رو‌ با ماشین‌سازی تبریز در چارچوب لیگ دسته اول بیان کرد: سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی دارد و اگر در سه بازی آینده مقابل بادران و گسترش فولاد پیروز شویم شانس مستقیم برای صعود به لیگ برتر را داریم.

وی با بیان اینکه بازی هفته آینده جام حذفی مقابل شاگردان فیروز کریمی در تیم ماشین‌سازی تبریز بسیار جذاب است‌، عنوان کرد: اکسین البرز با پیروزی مقابل تیم سایپا که هدایت آن را علی دایی برعهده دارد، کار بزرگی را انجام داد و با شناختی که فیروز کریمی از اکسین دارد، این مسابقه بسیار حساس است.

انتهای پیام/

نظر شما