شناسهٔ خبر: 22042931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

مجهزترین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور افتتاح شد

شهرکرد- مجهزترین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در بروجن بهره برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجهزترین سالن دوومیدانی کشور پیش از ظهر شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در بروجن بهره برداری شد.

سالن سرپوشیده دوومیدانی و پیست تارتان چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه های ورزشی کشور است که در این استان احداث شده است.

بهترین و مجهزترین سالن دومیدانی تارتان سر پوشیده کشور در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع احداث شده است که فضای سرپوشیده آن 10 هزار متر مربع است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: سالن دو ومیدانی شهدای ورزشکار بروجن یکی از مهمترین پروژه های ورزشی در سطح کشور است که زمینه ساز ارتقای رشته ورزشی دوومیدانی در استان و کشور می شود.

مساحت کل پروژه سالن دو ومیدانی شهدای بروجن  ۳۵ هزار مترمربع است

عبدالرحمان قاسمی عنوان کرد: مساحت کل این پروژه ۳۵ هزار مترمربع است.

وی ادامه داد:  این پروژه ورزشی دارای ۱۰ هزار متر مربع سالن سرپوشیده است و این پروژه ورزشی دارای تمام استاندارد های بین المللی دارد.

وی تاکید کرد: ۱۵ هزار متر مربع محوطه سازی در این پروژه ورزشی انجام شده است.

سالن دو ومیدانی بروجن زمینه برگزاری اردوهای تیم ملی را در چهارمحال و بختیاری فراهم می کند

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این پروژه زمینه برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را در این استان فراهم می کند.

وی یادآور شد: این پروژه دارای بخش مدیریت با سالن کنفرانس، سرویس و آبدارخانه اختصاصی، دو سری رختکن ورزشکاران، رختکن مربیان و داوران، سالن تخصصی دو میدانی تارتان شش خطه ساندویچی، سونای خشک و بخار و جکوزی، نمازخانه، بوفه تماشاچیان و ... است.

مراحل احداث این پروژه ملی از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است و این سالن ورزشی با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تماشاچی از مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور دولت نهم و دهم به استان چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما