شناسهٔ خبر: 22036476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باید به بازی‌مان سرعت بدهیم

گواردیولا: برنلی لایق احترام زیادی است/ آگوئرو می‌تواند بازی کند

R7879/P1361/S3,28/CT10

سرمربی منچسترسیتی برای رقیب آینده تیمش احترام زیادی قائل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیمش مقابل برنلی در هفته نهم لیگ برتر انگلیس از احترام فراوان خود به رقیب سخن گفت.

 او در این باره اظهار داشت: برنلی لایق  احترام فراوانی است و باید  به دستاوردهایش در لیگ برتر احترام گذاشت.در فصل قبل این تیم مشکلات فراوانی در خارج از خانه داشت اما امسال در خانه چلسی، لیورپول، اورتون و تاتنهام موفق به کسب امتیاز شده است.ضمن اینکه رقیب ما  در هجوم از کناره‌ها تبحر دارد  و در دفاع بسیار پرتعداد  ظاهر می‌شود. برنلی تیمی فیزیکی است و ما باید با سرعت زیادی مقابل آن‌ها بازی کنیم. 

او در ادامه درباره تیمش افزود: فصل قبل ما امتیازات زیادی در بازی های لیگ برتر از دست دادیم و به همین دلیل نتوانستیم تا پایان پابه پای چلسی و تاتنهام در کورس قهرمانی بمانیم.امیدوارم فردا هواداران در تعداد انبوه  در لحظات دشوار کنار ما باشند. بازیکنان من باید بدانند جدال با برنلی با نبرد مقابل ناپولی متفاوت است. برای این بازی فقط کمپانی را در اختیار نداریم. آگوئرو تا قبل از بازی با ناپولی تنها یک جلسه تمرین کرده بود اما حالا شرایط خوبی دارد و می‌تواند بازی کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما