شناسهٔ خبر: 22034099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس شورای شهر بیرجند:

شهردار بیرجند مشخص شد

R41348/P1486/S6,56/CT1

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از انتخاب محمد علی جاوید به سمت شهردار بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم تقی زاده  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با تایید این خبر ضمن تبریک به وی اظهار داشت: امید میرود با یاری و همدلی همشهریان بتوان گامهای بلندی در امور شهری برداشت.

وی گفت:شهردار جدید بیرجند در بدنه شهرداری  فعالیت داشته و آخرین مسئولیت وی شهردار یاسوج بوده است و همچنین این‌که ضابطه‌مندی، قانون‌گرایی و اشراف به ضوابط شهرداری و شهری جزو نقاط مثبتوی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجندبیان کرد: در تبادل نظرات و پرسش و پاسخ‌هایی که با کارشناسان فنی صورت گرفت  این نتیجه حاصل شد که محمد علی جاوید، شهردار بیرجند مورد نظر است.

 تقی زاده افزود: تا زمان صدور حکم توسط وزیر کشور و سیر مراحل قانونی و معرفی به استانداری، شهرداری بیرجند به صورت سرپرستی اداره می‌شود .

محمدعلی جاوید متولد شهر چیتاپ از توابع شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس عمران و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری و دکتری در رشته برنامه‌ریزی شهری است.

وی سابقه اجرایی در شهرداری سی‌سخت و سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد، بخشداری کبگیان و بخشداری پاتاوه را کارنامه دارد.

 نماینده وزیر کشور در کمیسیون ماده صد، عضو شورای انتظامی نظام مهندسی کشور، رئیس هیئت مدیره بانک شهر،  مدیرکل دفتر شورا و شهرداری‌ها و شهردار سابق یاسوج از دیگر سوابق شهردار جدید بیرجند است.

انتهای پیام/

نظر شما