شناسهٔ خبر: 22033002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با یک جلسه تمرین در دربی برنده شدیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تیم سپاهان با یک جلسه تمرین در دربی به میدان رفت اما به وضعیت این تیم خوش‌بین هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه شهبازی عصر امروز پس از پایان دربی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای این بازی نگرانی‌هایی داشتیم زیرا بازیکنان ما از لحاظ بدنی آماده نیستند و درواقع ازنظر تاکتیکی یک جلسه کنار هم بودیم.

وی افزود: به  نسبت آینده‌سازان فصل قبل، پنج، شش بازیکن تغییر کرده‌ایم که شیوا کاظمی و مهسا محمدیان از همیاری ارومیه، زهرا خندان از آذرخش و افسانه اقبال از بم به تیم ما اضافه‌ شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: در پست هافبک دفاعی احساس ضعف می‌کردیم و در این بازی، یکی از بازیکنان چشمه‌هایی نشان داد که امیدوار شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که دروازه‌بان سپاهان از دفاع مطمئن نیست و خروج‌های زیادی دارد، تأکید کرد: این موضوع به خاطر نبود هماهنگی است و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

شهبازی با بیان اینکه بازی بعد با پارس جنوبی جم بازی داریم، یادآور شد: وضعیت سپاهان در شروع خوب بود و حتما دلیلی دارد که همه ملی‌پوشان با سپاهان قرارداد بستند و از این تیم رضایت دارند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیمهای فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان

نظر شما