شناسهٔ خبر: 22029127 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ارتباط مستقیم کاربران شبکه‌های اجتماعی با وزیر جوان باز هم جواب داد؛ دکتر عارف در بازدید از غرفه‌ی سیتنا در نمایشگاه تلکام: فرصتی طلایی برای بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط مخابراتی؛ دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران: دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات در گفت‌وگوی تفصیلی با سیتنا:

دستور وزیر ارتباطات برای بازگشت هزینه‌های پیامک‌های دریافتی به حساب مشترکان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیگیری برای برگشت هزینه‌ی اخذ شده از کاربران بابت پیامک‌های ارسالی به شماره 195 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرامش نوشت:

گزارشی از دوستان در خصوص اخذ هزینه از پیامک‌های ارسالی به شماره 195 دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم. متاسفانه به دلیل پیکره بندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد. بنا بر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت 11 شب گذشته این ایراد برطرف و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد. ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد. از دوستانی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
مجموعا تا کنون 40 هزار پیامک به این سامانه واصل که نصف آن به شکل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیم کارت‌های مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است. جزئیات آمار بزودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما