شناسهٔ خبر: 22028237 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سورپرایز شرکت تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو + تصاویر

شرکت تویوتا نمایشگاه خودرو توکیو از کانسپت سوپر اسپرت با دسته دنده‌ای خاص رونمایی می‌کند.

صاحب‌خبر -

سورپرایز عجیب تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا شروع نمایشگاه خودروی توکیو چیزی باقی نمانده  و این روزها اخبار این گردهمایی در صدر مطبوعات خودرویی جهان قرار گرفته است. در این نمایشگاه خودروی کانسپت سوپر اسپرت شرکت تویوتا ژاپن تحت نام « GR HV Sports» است که با یک سورپرایز جالب در بخش دسته دنده در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشته خواهد شد.

در قلب GR HV Sports، که سقف آن از مدل‌های   Sports 800 و Supra الهام گرفته شده است، پیش‌رانه‌ی هیبرید مدل اسپرت Toyota TS050 تعبیه شده است و دیفیوزر عقب، رینگ‌های آلومینیوم و چراغ‌های ال ای دی نیز مشابه با مدل مسابقه‌ای TS050 به کار گرفته شده است.

 سورپرایز عجیب تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو + فیلم

 شگفت انگیزترین بخش این خودرو مفهومی به گیربکس و دنده آن اختصاص دارد؛ چرا که سیستم گیربکس اتومات آن از طریق کلیدی که روی دسته دنده تعبیه شده است به راحتی تغییر حالت داده و GR HV Sports به خودرویی اسپرت با گیربکسی دستی تبدیل می شود.

 

سورپرایز عجیب تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو + فیلم
 
گفتنی است؛ چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو از تاریخ 27 اکتبر لغایت 6 نوامبر برگزار خواهد شد تا شاهد جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات جدید خودروسازن و موتورسیکلت‌سازان در جریان این نمایشگاه باشیم.

  انتهای پیام/

تصاویری از سورپرایز  تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو

نظر شما