شناسهٔ خبر: 22023277 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قلعه‌نویی: 10 هفته ظلم به ما شد و توبیخ هم می‌شویم/ هواداران ذوب‌آهن خودشان را نشان دهند

سرمربی تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در 10 هفته اخیر به تیم ما ظلم شده است که از اصفهانیان و حسن‌زاده خواهش می‌کنم به این موارد رسیدگی کنند؛ به تیم ما ظلم می‌شود و مرا توبیخ هم می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم اظهار کرد: مرگ هومن عناصری را تسلیت می‌گویم و از خبرنگاران خوب کشورمان بود.

وی افزود: قبل از صحبت‌هایم از آقای اصفهانیان خواهشی دارم و زمانی که 10 هفته به یک تیم این ‌گونه ظلم می‌شود، از او می‌خواهم رسیدگی شود؛ در 36 سال عمر فوتبالی‌ام پنالتی پدیده را ندیده بودم و امیدوارم به این کمک‌ داور دربی را ندهند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرزمانی که به ما ظلم می‌شود، هفته بعد به او پاداش می‌دهند که بازی پخش مستقیم سوت بزند؛ از قدیم گفته‌اند ظلم پایدار نیست و هم ظلم می‌شود وهم توبیخ می‌دهند.

وی تصریح کرد: میرزابیگی دو تک به تک ما که آفساید گرفته شد را آن برنامه نشان نداد؛ از حسن‌زاده و اصفهانیان خواهش می‌کنم که این 10 هفته را رسیدگی کنند و نمی‌دانم دیگر به چه کسی بگوییم.

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: الان نمی‌دانم از چه کسی خواهش کنیم و 10 هفته است که در حق ما ظلم می‌شود؛ هیچ‌وقت خنده ملکی در جام حذفی را فراموش نمی‌کنم و احساس و عواطف مربی و بازیکن برایش مهم نبود.

وی افزود: اگر همین بازی آخر ما را رسیدگی کنند، خوب است؛ از اصفهانیان و حسن‌زاده که از افراد خوب فوتبال ما هستند درخواست دارم که رسیدگی کنند و فقط و فقط خواهش می‌کنم که رسیدگی شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد: تیم بسیار جوان و خوبی است و از آن جایی که بازی در نقش‌جهان است، ذوب‌آهن بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد و از هواداران نیز خواهش می‌کنم که از این دیدار استقبال کنند.

وی ادامه داد: تیم حریف را خوب آنالیز کرده‌ایم و ما هم تیم خوب است و امیدوارم دیگر فردا ناکامی‌ها تمام شود و بتوانیم نخستین شکست را به حریف تحمیل کنیم.

قلعه‌نویی اذعان کرد: ذوب‌آهن تیمی است که ریشه‌دار است و در جام تخت جمشید در اواخر گربه‌سیاه تیم‌های بزرگ بود؛ بماند که اخیرا نوسان داشته است و تلاش می‌کنیم که بتوانیم به آن روزها برسیم و به لحاظ فوتبالی رسیده‌ایم و انشالله به لحاظ نتایجی هم برسیم.

وی در مورد مسائلی که فروزان امروز مطرح کرده است، عنوان داشت: از افشارزاده تعجب می‌کنم که حقایق فوتبال را می‌داند فقط 5 درصد را اعلام کرده‌ است؛ محسن فروزان هم تنها 5 درصد از این مسائل را اعلام کرد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد حفظ نتایج اظهار کرد: زمانی که جلو می‌افتیم احساس می‌کنیم که بازی تمام شده است و این مشکل را باید برطرف کنیم؛ گل‌های هم که دریافت کرده‌ایم، موقعیت‌های آن‌چنانی نیست و باید مشکل را حل کنیم و امیدوارم روز به روز این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: چند ایراد فنی داریم و که برخی از آن‌ها به من باز می‌گردد و امیدوارم در نیم‌فصل برخی از آنها را جبران کنیم اما مشکل اصلی ما این است که بازیکنان ما باید نگرش خود را اصلاح کنند.

قلعه‌نویی بیان داشت: نبود قاسم به ما خیلی لطمه زد و اگر این بازیکن بود، در حفظ نتیجه به ما کمک می‌کرد و ان‌شالله این مشکلات از فردا حل شود.

وی خاطر نشان کرد: در 50 متر رو به جلو تیم بسیار خوبی هستیم؛ هرجایی که بوده‌ام به دنبال بازی زیبا هستیم و فوتبال هجومی را دوست دارم و هرکجا بوده‌ام، همیشه در این زمینه موفق عمل کردیم و فردا هم با پتانسیلی که داریم، امیدوارم پیروز شویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ضمن درخواست از هواداران ذوب‌آهن برای حضور در بازی فردا، بیان کرد: هواداران ذوب‌آهن باید فردا خودشان را نشان دهند و آن‌ها باید بیایند و از تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن حمایت کنند.

وی در مورد نقشش برای انتقال بازی ذوب‌آهن به نقش‌جهان گفت: در حد استاندار نیستم اما از او تشکر می‌کنم و از دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان تشکر می‌کنم و تعامل خوب انجام شد و نقش را مدیریت خود باشگاه و استان داشتند.

انتهای پیام/ا

نظر شما