شناسهٔ خبر: 22020042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق حرفه‌ای در کرمانشاه

کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه‌ای» با مشارکت دانشگاه تهران، با حضور مدیرکل، کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در محل کتابخانه امیرکبیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری جلسات دستیابی به اخلاق حسنه و وجود تعلق خاطر همکاران جزء اهم موارد مطرح شده در منشور اخلاقی است.

خونسار، یکی از عوامل موفقیت هر سازمان با چالش ها و مشکلات، توانمند سازی نیروی انسانی دانست و گفت: این امر امکان پذیر نیست مگر با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی هدفمند، که سهم بسزایی در ارتقا و بهبود سطح کمی و کیفی امور اجرایی هر سازمان را دارد.

مصطفی جانقلی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، مدرس اخلاق حرفه ای و آسیب شناسی اجتماعی، با بیش از سی سال مشاوره در مراکز خاص و عضو فعال پژوهشکده اخلاق حرفه‌ای گفت: این دوره ها با هدف ترویج اخلاق حرفه ای در نهاد کتابخانه های عمومی کشور برنامه ریزی شده است.

جانقلی در ادامه گفت: در این کارگاه ها مباحثی در مورد «اخلاق دانی» و «اخلاق ورزی» و «چیستی اخلاق» تدریس می شود.

همچنین مفاهیمی مثل «همسر نوشتی» در نهاد کتابخانه های عمومی، آشنایی با خلقیات مثبت، دانش اخلاق، شیوه کار تیمی در نهاد علی الخصوص در کتابخانه های عمومی در این کارگاه ها بیان می گردد .

وی در پایان گفت: در این کارگاه در زمینه چگونگی شناخت و رعایت حقوق عناصر صاحب حق در محیط 360 نهاد کتابخانه های عمومی کشور پرداخته شد، همچنین کتاب‌هایی در حوزه اخلاق حرفه‌ای همچون «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «پنج دشمن کار تیمی»، «اخلاق حرفه‌ای»، «اخلاق حرفه‌ای در تمدن اسلام و ایران»، «ما چگونه ما شدیم» و «در فضیلت مدنیت» معرفی شد.

 

انتهای پیام/ز

از عوامل موفقیت هر سازمان با چالش ها و مشکلات، توانمند سازی نیروی انسانی است

 

 

نظر شما