شناسهٔ خبر: 22019867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده اهواز: ما و همه ملت های مظلوم در کنار سپاه مقتدر هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جواد کاظم نسب الباجی روز پنجشنبه در آیین افتتاح نوبت عصر درمانگاه شماره پنج جوادالائمه شهرستان کارون با بیان اینکه سپاه از ملت های یمن ، لبنان ، فلسطین ، سوریه و عراق حمایت کرده و در سرکوب تروریست های جنایتکار و بی رحم داعش نقش محوری داشته است افزود: تروریست خواندن مجموعه ای عزیزی که حامی ملت های آزاده بوده و خدمات زیادی به کشور کرده و در مقابل دشمنی ها و گروه های تجزیه طلب ، ملحد و تروریست ایستادگی کرده ، ظلم آشکاری به ملت مبارز و مومن ایران است.
وی گفت:ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار سپاه هستیم و جبهه استکبار و حامیان منطقه ای آمریکا بدانند سپاه فرزند و عزیز ملت ایران است و با این یاوه سرایی ها خللی در عزم ملت ایران به وجود نخواهد آورد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنی آمریکا ضد ملت ایران تازگی ندارد و خصومت و دشمنی آشکار خود را با حمله به طبس، سرنگون کردن هواپیمای مسافری در تیر 1367، حمایت علنی از صدام معدوم در جمله به ایران و تحریم ها و فشارهای اقتصادی نشان داده افزود: فشارهای آمریکا ملت ما متحدتر خواهد کرد و قدمی از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
کاظم نسب، گزافه گویی و سخنان سراسر دروغ و بی مبنای ترامپ در قامت یک رییس جمهوری را مایه شرمساری ملت آمریکا توصیف کرد و گفت: جهانیان در برابر این دروغ پردازی های رییس جمهوری ایستاده و اروپایی ها که متحد همیشگی آمریکا بوده و هستند نیز از برجام به عنوان یک معاهده بین المللی حمایت می کنند.
وی تاکید کرد: موضع رسمی ما این است که برجام به هیچ وجه قابل مذاکره و گفت و گو نیست و آمریکایی ها نمی توانند بر روی آن چانه بزنند.
نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در ادامه با بیان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران ربطی به برجام ندارد و روی این موضوع با کشورهای اروپایی و آمریکا مذاکره نمی کنیم گفت: ما هیچ گاه روح و متن برجام را نقض نکرده ایم و شروع کننده نقض آن نخواهیم بود.
وی استفاده مجعول به جای خلیج فارس از سوی رییس جمهوری آمریکا اظهارکرد:این هم دشمنی جدیدی است که ضد ملت ایران طراحی شده است؛ خلیج فارس بوده ، هست و خواهد بود و جعل تاریخ و جغرافیای منطقه از سوی یک نفر که تعادل روحی و روانی ندارد به سود هیچ کس نیست.
در این آئین مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه 2 نوبته کردن درمانگاه شماره پنج جواد الائمه(ع) در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم کارون(کوت عبداله) صورت می گیرد گفت: مجوز احداث 2 درمانگاه جدید در شهرستان کارون و باوی از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز صادر شده که در صورت تامین زمین، کار ساخت این 2 درمانگاه به زودی شروع می شود.
دکتر صادق جلیلی با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز پارسال در ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان های خوزستان بیشترین امتیاز را کسب کرد افزود: از جمله اقدام هایی که پارسال صورت گرفت ارتقا کیفیت و توسعه خدمات درمانی در راستای هتلینگ بیمارستان ها بوده از جمله تامین بخش زیادی از تجهیزات و خدمات رفاهی بیماران اعم از بهداشتی و درمانی و همچنین بازی و نوسازی بخش های بستری با امکانات روز مطابق با استانداردها بوده است.
6065/ 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*

نظر شما