شناسهٔ خبر: 22015642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار خانواده شهید حججی با آیت الله ناصری+فیلم

پدر شهید مدافع حرم محسن حججی در دیدار با آیت الله ناصری امام جمعه یزد از مراسم بزرگداشت فرزند شهیدش در استان یزد قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در این دیدار خطاب به پدر شهید حججی گفت: مبارک باد برشما که بعد از چندین سال به ندای امام حسین لبیک گفتید آیت الله ناصری با اشاره به فداکای ارزشمند شهدای مدافع حرم افزود:اسرائیل به دنبال تشکیل اسرائیل بزرگ است و آمریکا هم در منطقه به دنبال اهداف شوم خود است و هدف آنها برچیدن شیعه است و مقدمه این کار هم جسارت به حرم ائمه اطهار است.
وی گفت: دشمن برای این کار همه برنامه ریزی های خود را کرده بود برای طراحی این توطئه د از طرف دیگر تضعیف ایران با تحریم ها و فشارهای مختلف که نتواند به جبهه مقاومت کمک کند.
آیت  الله ناصری  همچنین از رشادت های لشکر فاطمیون در کنار حزب الله  تجلیل کرد و ان را حرکتی عظیم دانست و بر حفظ وحدت و همراهی همه گروه های سیاسی در کشور تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد خداوند به خون شهید حججی عزتی بی نظیر و ارزشمند  عطا کرد  ایت الله ناصری به یاوه گویی های اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت؛ اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا واکنش همه دنیا  را به دنبال داشت .
پدر شهید محسن حججی در این دیدار با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر مردم شهرهای مختلف ایران از خانواده شهید حججی و ابراز ارادت به این شهید عزیز قدردانی کرد گفت : در استان یزد برای استقبال از ما کار ویژه ای شد و آن دعوت از خانواده های شهید تیپ فاطمیون در این مراسم  است .  

نظر شما