شناسهٔ خبر: 22015169 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

۳۲۰مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی علوم ورزشی ارومیه ارسال شد

دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی علوم ورزشی ارومیه گفت: اولین همایش ملی علوم ورزشی، فردا(۲۷ مهر) در آذربایجان غربی برگزار می

صاحب‌خبر - دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی علوم ورزشی ارومیه گفت: اولین همایش ملی علوم ورزشی، فردا(۲۷ مهر) در آذربایجان غربی برگزار می شود.
میرحسن عامری در نشست خبری هفته تربیت بدنی در جمع خبر نگاران اظهار کرد: ۳۲۰ مقاله طی ۶ ماه بعد از اعلام  فراخوان، به دبیرخانه همایش ارسال شده که ازاین تعداد ۴۵ مقاله بعد از داوری در حوزه های فیزیولوژی، آسیب شناسی، مدیریت ورزش در راستای اقتصاد مقاومتی در این همایش ارائه خواهد شد.
وی افزود: در این همایش آخرین یافته های ورزشی عنون می شود و۱۷۰ مقاله از مقالات منتخب بصورت پوستر ارائه خواهد شد.
دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی   علوم ورزشی ارومیه در خصوص اهمیت ورزش همگانی و تاثیر آن در ورزش قهرمانی تصریح کرد: ورزش همگانی پایه و اساس ورزشی قهرمانی بوده که هدایت جامعه و خانواده به سمت ورزش همگانی سبب ارتقا سطح ورزش قهرمانی و همچنین اثرات مثبت در زندگی فردی و اجتماعی جامعه خواهد داشت.
سید‌عامری بیان کرد: رسالت دانشگاه در حوزه ورزش تربیت نیروی انسانی است و بیشتر در حوزه پژوهشی است و انجام دادن رسالت اداره ورزش و جوانان بر عهده دانشگاه نیست.
انتهای پیام

نظر شما