شناسهٔ خبر: 22013977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس:

پیاده‌روی خانوادگی در تمام شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود

R41382/P1377/S6,61/CT1

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در تمام شهرستان‌های این استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

سیروس پاک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش  به متولیان ورزش در استان فارس ، اظهار داشت: این برنامه‌های پیاده‌روی صبح فردا جمعه با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های استان فارس و اداره‌های ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز و مناطق مختلف شهر شیراز نیز پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود بیان کرد: یکی از این برنامه‌های ساعت 17 عصر امروز پنج‌شنبه در پیاده‌راه سلامت واقع در بلوار چمران جنوبی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شیراز، شهرداری شیراز، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و سپاه ناحیه ثارالله برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با اشاره به اینکه برنامه‌های پیاده‌روی در راستای ایجاد یک نشاط عمومی در جامعه و تشویق مردم به مشارکت بیشتر در ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود افزود: ورزش همگانی امروز یک اولویت مهم در برنامه‌های ورزشی کشور به شمار می‌رود و باید نهادهای مختلف توجه به ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی اداره کل ورزش و جوانان را همراهی کنند.

مشاورعالی فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد افزایش مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی بوده‌ایم بیان کرد: این موضوع با برگزاری برنامه‌های مختلف اجرایی و کارگاهی روز به روز در حال ادامه یافتن است که از جمله آن می‌توان به برگزاری دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز به منظور پیوند ورزش و خانواده‌ها اشاره کرد.

پاک‌فطرت گفت: خانواده‌ها به ویژه پدران و مادران می‌توانند نقش موثری در تشویق اعضای خانواده به ورزش همگانی داشته باشند و این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس امسال نیز همانند سال‌های گذشته برگزاری پیاده‌روی‌های بزرگ خانوادگی در شهرستان‌های استان را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: به زودی در شهرستان داراب این پیاده‌روی بزرگ برگزار و در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

وی گفت: برای برگزاری این پیاده‌روی‌های خانوادگی که همراه با معرفی پتانسیل شهرستان‌های مختلف استان فارس در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و گردشگری است فرمانداران شهرستان‌ها می‌توانند در مکاتبه با هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اعلام آمادگی کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در سال گذشته جهرم میزبان این پیاده‌روی بزرگ بود که با استقبال حدود 100 هزار نفری برگ زرینی بر افتخارات ورزشی این شهرستان افزود.

به گزارش تسنیم، هر ساله از 26 مهر به مدت یک هفته به نام هفته‌تربیت‌بدنی نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های مختلف ورزشی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما