شناسهٔ خبر: 22010150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

اجراى طرح «زیارت نائب شهید» به نیابت شهدای مازندران در اربعین حسینى

گروه فرهنگی: مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: این بنیاد به عنوان عضو كمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی و براساس وظیفه ذاتی خود، طرح «زیارت نائب شهید» را به نیابت شهدای مازندران برای زائرین عتبات عالیات انجام داده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «عباسعلی رضایی» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اجرای طرح «زیارت نائب شهید» در اربعین حسینی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به عنوان عضو كمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی و براساس وظیفه ذاتی خود، طرح زیارت نائب شهید را به نیابت از شهدای مازندران برای زائرین عتبات عالیات انجام داده است.
رضایی افزود: طرح «زیارت نائب شهید» به صورت كارت لمینت شده طراحی و برای شهدای عزیز 22 شهرستان مازندران چاپ و آماده شده است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ابراز داشت: كارت زیارت نیابت هر شهید تحت عنوان همسفر آسمانی در اختیار زائرین اربعین حسینی استان مازندران قرار می‌گیرد و زائر اباعبدالله الحسین(ع) در عتبات عالیات، زیارت نیابت هر شهید را به جای می آورد.

رضایی متذکر شد: همه ما باید امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدا و جانفشانی آنان بدانیم.

این مسئول در پایان تصریح کرد: ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و پیوند خود با شهدا را حفظ كنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما