شناسهٔ خبر: 22008586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتروالیبال؛ پیروزی بانک سرمایه برابر پیکان

تهران- ایرنا- تیم والیبال بانک سرمایه درحساس ترین دیدارهفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال امشب (چهارشنبه) برابر تیم پیکان قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و همچنان درصدر ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ دراین دیدار که در خانه والیبال تهران برگزارشد، شاگردان مصطفی کارخانه گیم های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21 و 26 بر 24 و 25 بر 22 به سود خود به پایان برده و پیکان را مغلوب خود کردند.
بازیکنان تیم پیکان نیز دراین دیدار گیم سوم را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود تمام کردند ولی با پیروزی در این گیم مانع شکست تیمشان نشدند.

**گیم نخست
شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه گیم نخست را طوفانی آغاز کرده و از همان ابتدا برتری خود بر تیم پیکان را بر بازیکنان این تیم دیکته کردند و درکسب امتیاز از حریف پیشی گرفتند، درادامه شاگردان پیمان اکبری بر بازی مسلط شده و فاصله را درحالی که تیم بانک سرمایه به امتیاز 15 رسید فاصله را به 5 امتیاز کاهش دادند درادامه تلاش آنان برای کم کردن اختلاف به 4 امتیاز رسید و آنان گیم نخست را با نتیجه 25 بر 21 به رقیب قدرتمند خود واگذار کردند.
بازیکنان پیکان هرچند در دو دیدار گذشته خود درلیگ برتر والیبال مغلوب رقبای خود شده بودند و در این گیم نیز مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شدند اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و هواداران خودی را به وجد آوردند.
شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور،عادل غلامی و سید محمد موسوی از بهترین های تیم بانک سرمایه دراین گیم بوده و از امتیاز آورترین بازیکنان میدان بودند.

**گیم دوم
درگیم دوم بازیکنان پیکان بازی را در دست گرفتند و خیلی زود به امتیاز 8 رسیدند، حملات روی تور آنان دراین گیم بهتر از حریف بود و آنان توانستند به این امتیاز دست پیدا کنند اما این پایان کار این گیم نبود و یاران مهدی مهدوی خیلی زود امتیازات از دست رفته را جبران کرده از حریف پیش افتادند.
درادامه بازهم بازیکنان تیم پیکان با تمرکز و تغییر تاکتیک و استفاده از اشتباهات حریف زودتر از حریف به امتیاز 16 رسیدند، درادامه بازی بازهم به تساوی کشیده شد و دو تیم درامتیاز نوزده به هم رسیدند، از این به بعد، بازی جذاب تر شد و بازیکنان دو تیم شانه به شانه هم پیش رفتند اما این تیم بانک سرمایه بود که در پایان این گیم زیبا را با نتیجه 26 بر 24 به سود خود تمام کرد.
سعید معروف کاپیتان تیم پیکان دراین گیم از قضاوت تیم داوری رضایت نداشت و چندین بار درجریان این گیم با داور اول این بازی گفت و گو کرد او هنگامی که داور امتیاز 26 ام را به تیم حریف داد یکبار دیگر و این بار با تندی بیشتری به داور این بازی اعتراض کرد او معتقد بود ضربه بازیکنان تیمش به دست بازیکنان بانک سرمایه خورده و به خارج از زمین رفته است از این رو باید امتیاز به تیم پیکان داده شود.

**گیم سوم
بازیکنان پیکان همانند گیم دوم، باز هم در این گیم درامتیاز گیری از حریف پیش افتادند و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به حریف خیلی زود به امتیاز 8 رسیدند. برتری بازیکنان دراین گیم تا امتیاز 20 ادامه داشت اما در اواخر این گیم تیم حریف که جمعی از برترین های والیبال کشور را دراختیار دارد به حریف رسید و دو تیم درامتیاز 20 به تساوی رسیدند،درادامه شاگردان مصطفی کارخانه ابتدا از حریف پیشی گرفتند اما باز هم تلاش شاگردان پیمان اکبری نتیجه داد و دوتیم درامتیاز 23 برابر شدند و در پایان این تیم پیکان بود که با نتیجه 25 بر 23 برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی رسید.
اعتراض به تیم داوری دراین گیم صدای سید محمد موسوی مدافع تیم بانک سرمایه را درآورد و او نیز به عملکرد داور اعتراض کرد، داور نیز به دلیل شدت اعتراض این بازیکن و اعتراض خارج از عرف این بازیکن به او کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد.

**گیم چهارم
روند بازی درگیم چهارم همانند گیم های دوم و سوم به سود تیم پیکان درجریان بود، اما باز هم بازیکنان تیم بانک سرمایه بازی را به تساوی کشاندند و همانند گیم دوم از حریف پیش افتادند شهرام محمودی دراین گیم امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.
این گیم درپایان با نتیجه 25 بر 22 به سود تیم بانک سرمایه به پایان رسید و شاگردان کارخانه سومین پیروزی متوالی تیمشان را درفصل جاری رقابت های لیگ برتر جشن گرفتند.
فرهاد قائمی بازیکن ملی پوش تیم بانک سرمایه درجریان گیم و هنگامی که قصد داشت از اوت شدن توپ جلوگیری کند با توپ جمع کنی که پشت سر داور اول نشسته بود برخورد و درحالی که تعادل نداشت به روی تابلوهای تبلیغاتی دور زمین افتاد و نقش برزمین شد، بلافاصله پس از این اتفاق بازیکنان دو تیم به منظور کمک به این بازیکن و توپ جمع کن نوجوان به سمت آنان دویدند .
خوشبختانه دراین صحنه به فرهاد قائمی و توپ جمع کن آسیب جدی وارد نشد، هواداران دو تیم یک صدا پس از شروع مجدد بازی که برای دقایقی متوقف شده بودند فرهاد قائمی را به شدت تشویق کردند.
ترکیب تیم والیبال بانک سرمایه:
عادل غلامی،ژیگالدو،سید محمد موسوی،فرهاد قائمی،شهرام محمودی و میرزاجانپور.
لیبرو:مرندی
ترکیب تیم والیبال پیکان:
سعیدمعروف،مصطفی وند،چپرلی،وان دی ورد، فیاضی واسماعیل نژاد.
لیبرو: ظریف
حواشی دیدار تیم های بانک سرمایه و پیکان؛
**هواداران دو تیم به شدت کادر فنی و بازیکنان دو تیم را پیش از شروع بازی و درجریان آن تشویق کردند، در این بین شهرام محمودی و سید محمد موسوی از تیم بانک سرمایه و سعید معروف و فیاضی بازیکنان و پیمان اکبری از تیم پیکان بیش از سایرین تشویق شدند.
ورزشی.*1724*9144
خبرنگار:سعید قهرمانی * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*

نظر شما