شناسهٔ خبر: 22007665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در لامرد

بیش از ۴۰ برنامه ورزشی فرهنگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در لامرد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید غلام‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد گفت: هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهرماه شروع می‌شود که فرصتی برای نشان دادن توانمندی و پتانسیل‌های ورزشکاران و همچنین تشویق مردم به سمت ورزش کردن خواهد بود.

وی از اجرای بیش از ۴۰ برنامه ورزشی فرهنگی در این هفته خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در کل شهرستان توسط ۲۵ هیئت و ۲۷ کمیته فعال ورزشی در قالب جشنواره، مسابقات مختلف و همایش‌های همگانی برگزار می‌شود.

غلامپور ادامه داد: رژه ورزشکاران شهرستان از مسیر مجموعه ورزشی شهید نعیمی تا گلزار شهدای دانشگاه آزاد در نخستین روز از هفته تربیت‌بدنی، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در ده شیخ و بخش‌های تابعه در روز جمعه، مسابقات والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتسال، شطرنج، بیلیارد، دارت، دوچرخه‌سواری، ووشو، نینجا، دومیدانی و اسکیت در بخش آقایان و بانوان ازجمله این مسابقات خواهد بود.

وی اظهار داشت: تعدادی از این مسابقات از چند روز پیش به دلیل محدودیت در زمان برگزاری آغاز شده و تا چند روز پس از هفته تربیت‌بدنی هم ادامه خواهد داشت.

غلامپور بیان کرد: برخی از برنامه‌ها و مسابقات امسال ازجمله مسابقات فوتسال آقایان، تنیس روی میز، شطرنج و والیبال آقایان برای اولین بار با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد و مهر و شرکت پالایشگاه گاز پارسیان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد همچنین از کلنگ‌زنی ۵ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال خبر داد و تصریح کرد: تعداد یک زمین در لامرد، چاهورز و علامرودشت و دو زمین در اشکنان کلنگ‌زنی خواهد شد که اعتبارات احداث آن به همت نماینده مردم شهرستان لامرد و مهر در مجلس از وزارت ورزش و جوانان تأمین می‌شود.
انتهای پیام/ر

اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در لامرد

نظر شما