شناسهٔ خبر: 22002777 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت

تازه‌ترین اخبار حوادث بیست و ششم مهر ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.

صاحب‌خبر -

-محاکمه
فرزند مقتول پس از 21 سال قاتل پدرش را بخشید
محاکمه ۵متجاوز به زن شوهردار به عنوان مفسد فی الارض در مشهد
 -قتل
 قتل؛ عاقبت اختلاف سه برادر
تازه عروسی که شوهرش را کشت
- ضرب و شتم
همسر مجری مشهور تلویزیون: دست بزن داشت
-کلاهبرداری
کلاهبرداری سه میلیارد تومانی از بیمه با تصادفات ساختگی
 -مواد مخدر
کشف بیش از۵۶ کیلو تریاک در ملایر
-انفجار
انفجار کپسول گاز با ۹ زخمی در زنجان
انفجار کپسول گاز و مصدومیت ۳ نفر در زرندیه
-تصادف
مصدوم شدن بانوی اراکی در برخورد با قطار
واژگونی تراکتور با ۳ کشته و مصدوم در شهرستان کوثر
-سرقت
متلاشی ۳ باند سرقت و جعل در خوی
-حفاران غیر مجاز
دستگیری حفاران غیرمجازدرشهرستان اردل
-قاچاق
توقیف یک محموله ادکلن قاچاق در ساوه
 محکومیت متهمان باند بزرگ قاچاق دختران به ۱۰۰ سال حبس
 ادامه اخبار آزار جنسی کودک رشتی 
پیدا شدن یک نوزاد در کیسه زباله در کهنوج توسط ماموران منابع طبیعی

 

 

 

-محاکمه

فرزند مقتول پس از 21 سال قاتل پدرش را بخشید

خانواده‌ای که پدرشان 21 سال پیش کشته شده بود برای جلب رضایت پروردگار و با پادرمیانی مولوی عبد الحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان از قصاص قاتل پدرشان گذشت کردند.

 

 

محاکمه ۵متجاوز به زن شوهردار به عنوان مفسد فی الارض در مشهد

کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمقاضی حیدری، معاون دادستان مشهد:کیفرخواست متهمان پرونده معروف به «خرچنگ های سیاه» در حالی به اتهام افساد فی الارض و دیگر اتهامات سنگین از سوی نماینده دادستان مشهد صادر شد که به اتهام «تجاوز به عنف» متهمان این پرونده در دادگاه کیفری یک خراسان رضوی رسیدگی می‌شود.
با توجه به این که اقدامات مجرمانه و خشن متهمان موجی از وحشت را در شهر ایجاد کرده بود، پرونده مذکور از زوایای مختلف در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد بررسی قرار گرفت و اتهام «افساد فی الارض» به آنان تفهیم شد.
براساس کیفرخواست صادر شده از سوی نماینده دادستان مشهد، ۲ تن از متهمان پرونده به اتهام مشارکت در آدم ربایی و ۳ تن دیگر نیز به اتهام معاونت در آدم ربایی پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

 -قتل

 قتل؛ عاقبت اختلاف سه برادر

کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمنزاع سه برادردرمنوجان براثر اختلافات ملکی، منجر به کشته و مجروح شدن دو تن از آنان شد.
فرماندهی نیروی انتظامی منوجان گفت:: با ضربات چاقوی فردی باهویت جیرفتی در وقوع قتل؛ عاقبت اختلاف سه برادرمنوجان، برادری به قتل رسید و برادر دیگر هم زخمی شد که دربیمارستان امام حسین شهرستان بستری است.
سرهنگ محمد حسنی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع قتل در یکشنبه شب گذشته (۲۳ مهر) مخفیگاه قاتل دربخش اسماعیلی شهرستان جیرفت شناسایی شد که باهمکاری معتمدان، قاتل با معرفی خود به پایگاه انتظامی بلوک به بزه انتسا بی خود اعتراف کرد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت صورت گرفت، گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
رضایی هم با اشاره به اینکه علت و انگیزه اصلی نزاع منجر به قتل، اختلافات ملکی در شهرستان جیرفت بوده است، گفت: سه برادر به علت اختلاف بر سر یک حلقه چاه آب با یکدیگر درگیر می‌شوند و حین نزاع، برادر بزرگتر با وارد کردن ضربات متعدد چاقو، دو برادر خود را به شدت مضروب می‌کند که مجروحان به بیمارستان انتقال داده می‌شوند که یکی از آنان به علت وخامت جراحات، جان به در نمی‌برد.
وی از ادامه تحقیقات تکمیلی و میدانی در این زمینه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان خبر داد.

 

تازه عروسی که شوهرش را کشت

همسرم می گفت با دوست دخترش در یک خانه زندگی کنم.

تازه عروس که با همدستی پسرعموی شوهرش، مرتکب دو جنایت خانوادگی شده بودند، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

دو قربانی ماجرا شوهر تازه عروس ومادربزرگ مرد جوان بودند.زن جوان درجلسه دادگاه به قضات گفت: «نمی خواستم مادربزرگ شوهرم را بکشم وقتی او شاهد قتل نوه‌اش بود ترسیدم و او را کشتم تا کسی متوجه ماجرا نشود.... تازه عروس در اظهارات بعدی‌اش هم گفت: «به چشم شوهرم چاقو زدم چون او چشم چرانی می‌کرد».»این جنایت روز سوم آبان پارسال در خانه‌ای قدیمی در محله جماران تهران اتفاق افتاد. مأموران آگاهی نیز با حضور درمحل جنایت پی بردند داماد جوان و مادربزرگ ۷۰ ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند. 

 

 - ضرب و شتم

همسر مجری مشهور تلویزیون: دست بزن داشت

کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمهمسر مجری مشهور تلویزیون بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک و تحمل سختی‌های زندگی با این چهره سرشناس، سرانجام توانش را از دست داد و راهی دادگاه خانواده شد تا حق و حقوق قانونی‌اش را بگیرد.

زن میانسال گفت: «آقای مجری نه تنها به من بی‌توجه بود، بلکه آنقدر در کار و روابط خصوصی‌اش غرق بود که به زندگی خانوادگی‌اش هیچ توجهی نمی‌کرد. در سال دوم زندگی مشترک مشکلاتمان بیشتر شد و خرجی ندادن هم به دیگرمشکلات اضافه شد. با این شرایط آقای مجری اجازه کار کردن و معاشرت با فامیل‌ها را هم برایم ممنوع کرده بود؛ ولی هر گاه که روی صحنه می‌رفت یا میکروفنی پیدا می‌کرد از حقوق زنان و همسران سخن می‌گفت.

 

 -کلاهبرداری

کلاهبرداری سه میلیارد تومانی از بیمه با تصادفات ساختگی

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، اعلام کرد : ۱۵ عضو یک گروه از مجرمین سابقه دار و حرفه ای که با ایجاد دهها فقره تصادف ساختگی و در ادامه با ارائه مدارک مجعول موفق به دریافت بیش از ۳ میلیارد تومان پول از بیمه های مختلف شده بودند ، توسط کارآگاهان اداره سیزهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، شناسایی و در مناطق مختلف شهر تهران دستگیر شدند.

 -مواد مخدر

کشف بیش از۵۶ کیلو تریاک در ملایر
پنجاه و شش کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در ملایر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: این مقدارمواد مخدر از یک باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر به دست آمده است.سردار کامرانی صالح افزود : دراین عملیات ۴ نفر قاچاقچی دستگیرو۴ دستگاه خودرو هم توقیف شد.او خاطرنشان کرد : پرونده این باند به مقام قضایی ارجاع شده است.

 -انفجار

انفجار گپسول گاز با ۹ زخمی در زنجان
انفجارگپسول گاز در خدابنده استان زنجان ۹ زخمی برجا گذاشت.ایلیایی، قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: این حادثه ساعتی پیش در منزل مسکونی در روستای شیخ آلوی خدابنده استان زنجان رخ داد. وی افزود: ۳ دستگاه آمبولانس ویک بالگرد اورژانس به محل اعزام شدند وهمه ۹ مصدوم به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان و امیرالمومنین خدابنده منتقل شدند. قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: ازافراد زخمی یک نفرکودک ۵ ساله ویک نفر هم نوجوان ۱۴ ساله هستند.

  

انفجار کپسول گاز و مصدومیت ۳ نفر در زرندیه
کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمبر اثر انفجار کپسول گاز در شهر پرندک زرندیه ۳ نفر مصدوم شدند.
براثر انفجار یک عدد کپسول گاز مایع در شهر پرندک شهرستان زرندیه ۳ نفر مصدوم شدند.
به گفته شاهدان، این حادثه به دلیل استفاده نادرست از کپسول گاز برای باز کردن لوله فاضلاب در یک منزل مسکونی در محله احمدیه شهرپرندک رخ داد و دو مرد ویک خانم مصدوم شدند.
با حضور واحد آتش نشانی شهرداری پرندک این آتش سوزی خاموش و مصدومین با دو دستگاه آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی بیمارستان شهدای آسیابک منتقل شدند.

 

 -تصادف

مصدوم شدن بانوی اراکی در برخورد با قطار
کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمبانوی ۵۰ ساله اراکی که از مسیر راه آهن شهرک، ولی عصر ابتدای کمربندی جنوبی اراک عبور میکرد با قطار برخورد کرد و زخمی شد.
گروه‌های امدادی بلافاصله با اطلاع از این حادثه به محل رسیده و فرد مصدوم را به بیمارستان، ولی عصر منتقل کردند.
دکتر پروهان از پزشکان مستقر در اورژانس بیمارستان، ولی عصر اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمای استان مرکزی گفت: هنوز عکس از بدن این بانو گرفته نشده، ولی این فرد مشکل حیاتی ندارد.پروهان افزود: مداوا و بررسی کامل بر روی این مصدوم ادامه دارد و در صورت نداشتن مشکل مرخص خواهد شد.

 

واژگونی تراکتور با ۳ کشته و مصدوم در شهرستان کوثر
کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمواژگونی تراکتور در شهرستان کوثر منجر به مرگ یک تن و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل علت این سانحه را که ظهر امروز در ۱۰ کیلومتری جاده سرچم و در مسیر فیروزآباد رخ داد تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در مهار تراکتور در مسیر صعب‌العبور عنوان کرد.

حجت فتاحی با بیان اینکه متأسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند، افزود: وضعیت جاده به شکلی بوده که امکان تردد خودرو معمولی وجود نداشت و نیرو‌های پلیس بعد از دو کیلومتر پیاده‌روی در محل حاضر شده و تصادف را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه ۳۳ درصد از تلفات جاده‌های استان اردبیل در محور‌های روستایی است اضافه کرد: در جاده‌های فرعی و روستایی اغلب استفاده غیر ایمن از ادوات کشاورزی منجر به تصادف می‌شود.

 -سرقت

متلاشی ۳ باند سرقت و جعل در خوی

کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلم۳ باند سرقت و کلاهبرداری در شهرستان خوی شناسایی و متلاشی شد.
سرهنگ پاشایی فرمانده انتظامی شهرستان خوی در متلاشی ۳ باند سرقت و جعل در خویگفتگوبا خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:: این ۳ باند در زمینه سرقت خودرو و موتور سیکلت، جعل اسناد خودرو، سرقت از منازل و مغازه‌های نیمه کاره و باغات بودند که در یک هفته گذشته کشف و متلاشی شد
وی افزود: اعضای این باند‌ها به بیش از ۱۲۵ فقره سرقت و جعل اسناد اعتراف کردند
سرهنگ پاشایی، ارزش اموال مسروقه را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این زمینه ۱۲ نفر سارق دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

  -حفاران غیر مجاز

دستگیری حفاران غیرمجازدرشهرستان اردل
کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمحفاران غیرمجازدرشهرستان اردل دستگیر شدند.
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گفت:پس ازتماس تلفنی بایگان حفاظت چهارمحال‌وبختیاری مبنی برفعالیت پنج نفربه وسیله یک دستگاه فلزیاب درشهرستان اردل با هماهنگی نیروی انتظامی قبل از انجام هرگونه عملیات، حفاران دستگیر شدند. سرهنگ محسن زمانی افزود:در این عملیات یک دستگاه فلزیاب ویک افشانه فلفل از این حفاران کشف و ضبط شد.وی گفت:حفاران پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

 -قاچاق

توقیف یک محموله ادکلن قاچاق در ساوه
کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلمفرمانده انتظامی ساوه از توقیف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ادکلن قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسدی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی در یکی از محور‌های اصلی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق مشکوک شدند.
وی افزود: در عملیاتی غافلگیرانه کامیون متوقف و پس از بازرسی از آن ۴۹ هزار و ۷۵۶ عدد ادکلن خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال کشف شد.
در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 محکومیت متهمان باند بزرگ قاچاق دختران به ۱۰۰ سال حبس

سرشبکه این باند بزرگ قاچاق دختران متواری است و برای وی پرونده جداگانه‌ای تشکیل شده است.

عوامل یک باند بزرگ قاچاق دختران که اقدام به قاچاق بیش از ۸۰۰ دختر کرده بود، چندی پیش با اقدام نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی، دستگیر و برای متهمان آن، در دادسرای جرایم رایانه‌ای پرونده قضایی تشکیل شد.

عوامل باند با استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اقدام به شناسایی دختران و اغفال آن‌ها می‌کردند که نهایتاً پس از تکمیل تحقیقات، برای ۱۰ نفر از متهمان کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارسال شد.

در کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، مشارکت در راه‌اندازی خانه فساد، قاچاق انسان و قوّادی برای متهمان این پرونده نظر گرفته شده بود.

 ادامه اخبار آزار جنسی کودک رشتی 

کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلممدیر کل پزشکی قانونی گیلان با تایید آزار جنسی و ضرب و جرح اهورا، ضربه مغزی را علت اصلی مرگ این کودک 2 ساله اعلام کرد.

مرد جوانی در رشت ، پس از آزار جنسی پسر3 ساله همسرش با کوبیدن سرش به دیوار او را به قتل رساند تا علت مرگ را عامل دیگر القا کند.
رئیس کل دادگستری گیلان نیز با تایید حادثه کودک ‎آزاری در رشت گفت : ناپدری این کودک در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به جنایت مواد مخدری مصرف نکرده است.
پرونده در بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی است و جسد اهورا در پزشکی قانونی بررسی شد.
همچنین وضعیت روانی متهم نیز توسط کادر روانپزشکی در پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

 

 

پیدا شدن یک نوزاد در کیسه زباله در کهنوج توسط ماموران منابع طبیعی

 کشف باند قاچاق دختران تا تازه عروسی که شوهرش را کشت +فیلم

نظر شما