شناسهٔ خبر: 22002356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

دستاوردهای جهاددانشگاهی قم در عرصه اقتصاد مقاومتی عرضه شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، بر لزوم ایجاد غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم در نمایشگاه عرضه کالای ایرانی با محوریت تولیدات استان به منظور ارایه دستاوردهای جهاد در این عرصه تاکیدکرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، احمد ذاکری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم روز چهارشنبه 26 مهر با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی قم دیدار و در زمینه  همکاری های مشترک در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفتگو کردند.
احمد ذاکری در ادامه این دیدار از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم نیز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
وی در این دیدار گفت: نمایشگاه عرضه کالای ایرانی با محوریت تولیدات استان از جمله فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت است که آذرماه برگزار خواهد شد، و شایسته است جهاد دانشگاهی غرفه‎ای برای معرفی دستاوردهای خود داشته باشد، خصوصا فعالیت‌های مرکز ناباروری که بی ربط به مقوله اقتصاد مقاومتی نیست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، با اشاره به اینکه مسئله ناباروری سومین عامل طلاق در کشور است، ادامه داد: بی شک ارائه اطلاعات و بالا بردن دانش مردم در زمینه علل نازایی و راهکارهای درمان آن می تواند از تلاشی خانواده ها و تحمیل هزینه بر دولت و نظام بکاهد که حضور و ارائه این خدمات از سوی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در این راستا بسیار راهگشا خواهد بود.
وی در ادامه با لزوم حمایت از مراکز اینچنینی، گفت: همواره نمی‎توان در انتظار حمایت‎های دولتی بود، اگر توانمندی و پتانسیل ارائه خدمت موجود در این مرکز، به خیرین شناسانده شود، حتما در راستای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات و نیز توسعه مرکز حمایت خواهند داشت.
ذاکری افزود: با توجه به هزینه‎های بالای درمان در این حوزه و لزوم حمایت از این دسته از بیماران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سعی می کند زمینه فعال کردن خیرین در این حوزه با مرکز درمان ناباروری همکاری داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما